Wiaty przystankowe AMS zamienione na nowoczesne garderoby

Wiaty przystankowe AMS zamienione na nowoczesne garderoby

Galeria Kaskada jako pierwsza w Szczecinie zdecydowała się na niestandardową prezentację na ulicach miasta polegającą na oklejeniu całych wiat AMSu. Przystanki zostały zaaranżowane jako nowoczesne garderoby – wiaty zdobią zdjęcia półek i wieszaków z ubraniami. 

07_Kaskada1.jpg

07_Kaskada_gif.gif

Za kreację odpowiada agencja Max von Jastrov, natomiast AMS za niestandardową realizację na wiatach przystankowych.

Jeżeli chcesz zrealizować z nami niestandardową kampanię, zapraszamy do kontaktu z Anią Sobczyk, Product Managerem w AMS, mail: a.sobczyk@ams.com.pl.
Herlitz na nośnikach AMS i ...

Herlitz na nośnikach AMS i ...

W sierpniu br. na naszych nośnikach przeprowadziliśmy kampanię reklamową firmy Herlitz - wiodącego producenta artykułów szkolnych i biurowych.

Kampania obejmowała nie tylko citylighty:
07_Herlitz1.jpg

07_Herlitz2.jpg

nie tylko billboardy 18 m2:
07_Herlitz3.jpg

Przygotowaliśmy także film z udziałem przedszkolaków oraz przeprowadziliśmy konkurs na facebooku. Atrakcyjne nagrody ufundował Herlitz.

Obejrzyj film i sprawdź, czy udzieliłeś poprawnej odpowiedzi :)
Łódzkie ma pomysł! ... na niestandardową kampanię Łódzkie ma pomysł! ... na niestandardową kampanię

"Łódzkie ma pomysł!" ... na niestandardową kampanię

W największych miastach Polski na przystankach AMS realizowana jest akcja „Łódzkie ma pomysł!”.

W gablotach reklamowych umieszczone są prawdziwe samoprzylepne karteczki, które powiewają i tworzą różne kształty. Symbolizują one konkretne kategorie pionierskich projektów realizowanych w województwie łódzkim. Specjalnie dla tej kampanii została skonstruowana dmuchawa, która wprawia karteczki w ruch. Zastosowanie takiego rozwiązania pozwoli zwrócić większą uwagę przechodniów na akcję.

Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja Grupa Eskadra, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media. Akcję organizuje Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego. AMS odpowiada za niestandardową realizację na wiatach przystankowych.

Jeżeli chcesz zrealizować z nami niestandardową kampanię, zapraszamy do kontaktu z Anią Sobczyk, Product Managerem w AMS, mail: a.sobczyk@ams.com.pl.
Doładuj komórkę w wiatach przystankowych AMSDoładuj komórkę w wiatach przystankowych AMS

Doładuj komórkę w wiatach przystankowych AMS

Pasażerowie komunikacji miejskiej we Wrocławiu mogli skorzystać z nowej funkcjonalności wiat, która polegała na możliwości doładowania telefonu komórkowego w wiacie przystankowej. Dzięki zastosowaniu specjalnego urządzenia podpiętego do wiaty można było całkowicie za darmo, o każdej porze dnia i nocy, doładować telefon komórkowy.

Zobaczcie film nakręcony z perspektywy „przechodnia”, któremu rozładowała się komórka podczas rozmowy telefonicznej :)

Stacje ładowania powstały w ramach kampanii koncernu energetycznego Fortum, której pomysłodawcą jest agencja TEQUILA Polska.

Jeżeli chcesz zrealizować z nami niestandardową kampanię, zapraszamy do kontaktu z Anią Sobczyk, Product Managerem w AMS, mail: a.sobczyk@ams.com.pl.
Obserwuj  i pinuj z nami

Obserwuj i pinuj z nami

Jeżeli chcesz poznać najnowsze realizacje kampanii OOH z Polski i ze świata zapraszamy na nasz profil na Pinterest. Obserwuj i pinuj z nami!
Lodołamacze 2014 dla AMS!

Lodołamacze 2014 dla AMS!

AMS został laureatem konkursu Lodołamacze 2014. Kapituła regionu mazowieckiego przyznała nam pierwsze miejsce w kategorii „zatrudnienie chronione”, a w etapie centralnym otrzymaliśmy brązowy medal.

07_Lodolamacze.JPG

W uzasadnieniu kapituły czytamy: „Od samego początku istnienia firma AMS była szczególnie związana z osobami niepełnosprawnymi. Kapituła doceniła AMS za powołanie do życia Fundacji „Akademia Integracji. Praca. Edukacja. Sport”, która w pełni wykorzystuje możliwości osób niepełnosprawnych zatrudnionych w firmie. Fundacja realizuje cele wcześniej realizowane przez AMS. Pomysłodawcami i pracownikami Fundacji są szermierze na wózkach, wybitni sportowcy, paraolimpijczycy, wielokrotni medaliści Mistrzostw Świata i Europy, pracownicy AMS, którzy wraz z wolontariuszami realizują szczytne idee fair play w życiu codziennym, przy okazji zmieniając świadomość społeczną dotyczącą postrzegania osób niepełnosprawnych”.

AMS już po raz czwarty znalazł się wśród laureatów konkursu Lodołamacze - w 2006 roku zajął II miejsce, a w latach 2007 i 2013 - miejsce III. W tym roku firma zdobyła miejsce I honorowane statuetką oraz brązowy medal w etapie centralnym.

07_certyfikat.jpg

Lodołamacze to konkurs dla pracodawców wrażliwych społecznie. Jego ideą jest wyłonienie i nagradzanie osób prywatnych i pracodawców wybitnie angażujących się w rozwiązywanie problemów osób niepełnosprawnych w różnych obszarach życia społecznego i zawodowego. Konkurs jest przeprowadzany corocznie od 2006 r. przez największą w Polsce organizację zrzeszającą pracodawców zatrudniających osoby niepełnosprawne - Polską Organizację Pracodawców Osób Niepełnosprawnych (POPON).
Marek Kuzaka odznaczony Złotym Krzyżem Zasługi

Marek Kuzaka odznaczony Złotym Krzyżem Zasługi

FOT. WOJCIECH OLKUŚNIK
Fotograf Prezydenta RP
Za zgodą Kancelarii Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej

Prezes AMS Marek Kuzaka odebrał Złoty Krzyż Zasługi nadany mu przez Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej Bronisława Komorowskiego.

Odznaczenie to zostało przyznane Markowi Kuzace za wkład w działalność na rzecz budowania społeczeństwa obywatelskiego, wolontariat i rozwijanie społecznej odpowiedzialności biznesu. Doceniono również jego wkład w działalność AMS na polach wykraczających poza biznesową aktywność, m.in. działania na rzecz przestrzeni publicznej, integracji i kultury.

Więcej o uroczystości z udziałem Marka Kuzaki można przeczytać tutaj.

07_MAREK_KUZAKA.JPG


07_ODZNACZENIE.JPG


07_LEGITYMACJA.JPG
Nagroda VIP

Nagroda VIP

10 października 2014 roku odbyła się Gala Magazynu VIP, podczas której wręczono statuetki VIP. Nagrodę w kategorii CSR otrzymał AMS.

07_Gala_VIP.jpg
fot. Jacek Kurnikowski/AKPA 
Na zdjęciuj: Mariusz Gryżewski, redaktor naczelny Magazynu VIP oraz Małgorzata Augustyniak, Wiceprezes Zarządu AMS SA

„Nasi laureaci reprezentują kulturę, sztukę, biznes, samorządy, służbę zdrowia, ale wszyscy mają wspólny mianownik, w swoich dziedzinach są liderami w całym kraju. Kreują wizerunek Polski, polskiej gospodarki, kultury i sztuki na całym świecie, tworzą nowe miejsca pracy i wdrażają najnowocześniejsze technologie." – powiedział redaktor naczelny Magazynu VIP, Mariusz Gryżewski.

07_Gala_VIP_1.jpg
fot. Jacek Kurnikowski/AKPA

Redakcja Magazynu VIP przyznaje prestiżowe nagrody osobom, firmom, instytucjom, miejscom, produktom, usługom, które odznaczyły się wybitnymi osiągnięciami i najwyższą jakością swoich wyrobów.
Ekologiczne meble z banerów reklamowychEkologiczne meble z banerów reklamowych

Ekologiczne meble z banerów reklamowych

Poduchy, siedziska, kosze do segregacji śmieci, donice – a wszystko wykonane z zużytych banerów reklamowych. Te elementy stały się częścią specjalnie zaprojektowanej przestrzeni publicznej. Zużyte banery reklamowe (winyle) otrzymały drugie życie - powróciły tam, gdzie już wcześniej były, czyli na ulicę.

Autorami projektów są studenci poznańskiej School of Form wraz z Atelier Starzak Strebicki.

Zdjęcia z Gdynia Design Days 2014:
07_materac_miejski1.JPG
Fot. Atelier Starzak Strebicki

07_materac_miejski2.JPG
Fot. Atelier Starzak Strebicki

07_materac_miejski3.JPG
Fot. Atelier Starzak Strebicki

Zdjęcia z Malta Festival Poznań:
07_Malta.jpg
Fot. M.Zakrzewski

07_Malta1.jpg
Fot. M.Zakrzewski

07_Malta2.jpg
Fot. M.Zakrzewski

07_Malta3.jpg
Fot. M.Zakrzewski

07_Malta4.jpg
Fot. M.Zakrzewski
Ekspercka jesień z AMS :)Ekspercka jesień z AMS :)

Ekspercka jesień z AMS :)

Jesień obfituje w ciekawe wydarzenia medialne, w których mamy zaszczyt uczestniczyć.

W Sopocie w dniach 1-3 października 2014 roku odbyło się IV Europejskie Forum Nowych Idei. EFNI to międzynarodowy kongres środowisk biznesowych z udziałem wybitnych przedstawicieli świata polityki, kultury, nauki i mediów. W panelu pod tytułem „NIEUFNY OBYWATEL – KRYTYCZNY KONSUMENT?” wziął udział Marcin Grabowski, Dyrektor Działu Strategii i Analiz Sprzedażowych w AMS. Eksperci panelu poszukiwali odpowiedzi m.in. na pytanie - jaki będzie pokryzysowy konsument. Więcej: efni.pl

07_EFNI.jpg
Źródło: EFNI

Natomiast na Purple Day, zorganizowanym przez Mindshare Polska, Marcin Grabowski dyskutował w panelu o przyszłości koncernów mediowych. W towarzyszącym konferencji FunParku Technologicznym na wszystkich gości czekała niespodzianka – na przystanku AMS znajdował się plakat zachęcający do wejścia na stronę gateams.com, przez którą można było pobrać za darmo najnowszy numer Wysokich Obcasów Extra oraz Logo.

07_stoisko.jpg

A już dzisiaj zapraszamy na XV Kongres Badaczy Rynku i Opinii. Zobaczcie jak nasi eksperci zachęcają do wysłuchania swoich wystąpień:

07_PTBRiO_2.jpg
"Po co nam raport? Zmiana modelu współpracy między agencją badawczą a zleceniodawcą." (Sesja VII, piątek 17 października 2014 r., godz. 10.30) Więcej tutaj.

07_PTBRiO_1.jpg
"Czy niereprezentatywność danych musi boleć? Czy nadchodzi czas na zmiany w paradygmacie planowania komunikacji mobile?" (Sesja XI, piątek 17 października 2014 r., godz. 12.30) Więcej tutaj.
Nowe wiaty dla Warszawy już wkrótce

Nowe wiaty dla Warszawy już wkrótce

Projekt budowy nowych wiat dla Warszawy „Przystanek Komunikacji Miejskiej” pomału przechodzi z fazy przygotowawczej w fazę realizacji. Zostały wykonane projekty i prototypy wiat – wybrani producenci oraz podpisane umowy dotyczące dostaw. Ruszył proces produkcji, a w najbliższych tygodniach rozpoczną się pierwsze montaże.

W ramach realizacji umowy koncesji wybudowane zostaną trzy rodzaje wiat, dostosowanych do charakteru przestrzeni publicznej. Wiaty konkursowe (kolor zielony na mapie) staną w najbardziej reprezentacyjnych i ważnych komunikacyjnie lokalizacjach. Wiaty konserwatorskie (kolor żółty na mapie) – w obszarach objętych nadzorem konserwatorskim. Praktyczne i uniwersalne wiaty seryjne (kolor czerwony na mapie) znajdą się w pozostałej części miasta, w centrach dzielnic oraz na głównych ciągach poza ścisłym centrum.

Więcej na stronie amsdlamiast.pl
Dlaczego ławka w Szczecinie jest przykręcona skośnie?

Dlaczego ławka w Szczecinie jest przykręcona skośnie?

Ławki przystankowe przy dworcu PKP w Szczecinie zostały zamienione na nietypowe oparcia - już nie będzie można na nich usiąść, ale półleżeć :) W ten sposób miasto chce walczyć z bezdomnymi. Podobno jest to pierwsza realizacja w Polsce.

07_Szczecin1.jpg

Przeczytajcie artykuły przygotowane na ten temat przez lokalne gazety i wysłuchajcie co o tym rozwiązaniu mówią mieszkańcy miasta: tutaj i tutaj.
Nasza Fundacja w Rusinowicach

Nasza Fundacja w Rusinowicach

W dniach od 9 do 18 lipca 2014 roku nasza Fundacja „Akademia Integracji – Praca, Edukacja, Sport” wraz z firmą Procter & Gamble oraz Ośrodkiem Rehabilitacyjno – Edukacyjnym dla dzieci i młodzieży niepełnosprawnej p.w. Św. Rafała Archanioła w Rusinowicach zorganizowała dziesięciodniowy obóz dla niepełnosprawnych dzieci i młodzieży. Na nasze zaproszenie odpowiedziało ponad 50 dzieci. Uczestniczyły one w zajęciach, podczas których wykonywały ćwiczenia szermiercze wspomagające koncentrację, koordynację ruchową, wydolność organizmu oraz poziom relacji interpersonalnych. 

W historii Fundacji był to pierwszy tego rodzaju obóz rehabilitacyjny. Został on oceniony pozytywnie przez uczestników – zresztą zobaczcie sami.

07_infografika.jpg

Serdecznie dziękujemy, to Wasze miłe słowa napędzają nas do dalszej pracy!

07_listy.jpg

Więcej: www.akademiaintegracji.pl
Festiwal sztuki na billboardach

Festiwal sztuki na billboardach

AMS od roku 1999 wspiera Galerię Rusz i patronuje ich wystawom, konkursom oraz festiwalowi sztuki na billboardach. Zgodnie z maksymą: " Zamiast reklam pokazujemy sztukę, która poRUSZa i skłania do myślenia." artyści z Galerii Rusz zaprosili artystów z całego świata do zastanowienia się nad tegorocznym tematem konkursu: „Więcej czy mniej wolności?”. Wpłynęło 1007 prac, nadesłanych przez 566 artystów z 67 krajów świata. Zobaczcie kilka wyróżnionych prac, które zostały pokazane na billboardach:

07_Monica_Fraile_Morisson.jpg
Monica Fraile Morisson (Francja) Wolny 
Zdjęcie z Festiwalu Art Moves 2014, fot. Galeria Rusz

07_Agnieszka_Popek-Banach_i_Kamil_Banach.jpg
Agnieszka Popek-Banach i Kamil Banach (Polska)
Zdjęcie z Festiwalu Art Moves 2014, fot. Galeria Rusz

07_Krzysztof_Bialowicz.jpg
Krzysztof Białowicz (Polska)
Zdjęcie z Festiwalu Art Moves 2014, fot. Galeria Rusz

Archiwum

Spis treści

Wiaty przystankowe AMS zamienione na nowoczesne garderoby

Herlitz na nośnikach AMS i ...

"Łódzkie ma pomysł!" ... na niestandardową kampanię

Doładuj komórkę w wiatach przystankowych AMS

Obserwuj i pinuj z nami

Lodołamacze 2014 dla AMS!

Marek Kuzaka odznaczony Złotym Krzyżem Zasługi

Nagroda VIP

Ekologiczne meble z banerów reklamowych

Ekspercka jesień z AMS :)

Nowe wiaty dla Warszawy już wkrótce

Dlaczego ławka w Szczecinie jest przykręcona skośnie?

Nasza Fundacja w Rusinowicach

Festiwal sztuki na billboardach

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie
x