Energetyczne przystanki

Energetyczne przystanki

Zobaczcie film prezentujący kampanię PGE "Zapewniamy energię". Na 80 przystankach w 5 miastach zostały umieszczone efektowne plakaty z obracającymi się wiatrakami i ładującą się baterią, ale to nie wszystko! Wiaty przystankowe były też zaopatrzone w stacje USB umożliwiające naładowanie urządzeń przenośnych.

Za pomysł i kreację odpowiada agencja K2. Media zaplanował i kupił ZOG.

PGE to drugi po Fortum reklamodawca, który wykorzystał w swojej kampanii stacje ładowania w wiatach przystankowych AMS. Film z kampanii Fortum można obejrzeć tutaj.
Backlighty z ledową technologią

Backlighty z ledową technologią

Backlighty z ledową technologią weszły na stałe do oferty AMS. Dzięki zastosowaniu dodatkowych rozwiązań technicznych w nośnikach tego typu możliwe stało się uzyskanie specjalnych efektów świetlnych. Pierwszą w tym roku marką wykorzystującą technologię led na backlightach jest Škoda Fabia. 

Winylowe plakaty reklamowe prezentują samochody Škoda Fabia. Na każdym plakacie w przednich światłach samochodu zostało zainstalowane specjalne oświetlenie, które - włączając się i wyłączając - imituje świecenie prawdziwego reflektora samochodowego. Zastosowanie tej techniki pozwoliło na uzyskanie wrażenia ruchu, mimo że plakat jest statyczny. Film z kampanii do obejrzenia tutaj.

Jeżeli chcesz zrealizować z nami niestandardową kampanię, zapraszamy do kontaktu z Anią Sobczyk, Product Managerem w AMS, mail: a.sobczyk@ams.com.pl.
Avon przyciąga uwagę

Avon przyciąga uwagę

Plakaty z drukiem elektroluminescencyjnym promują perfumy AVON Cherish - na "statycznym" plakacie pojawiają się kolejno podświetlane elementy tworząc wrażenie animacji. Taka ekspozycja przyciąga uwagę :)

Jeżeli chcesz zrealizować z nami niestandardową kampanię, zapraszamy do kontaktu z Anią Sobczyk, Product Managerem w AMS, mail: a.sobczyk@ams.com.pl.
Reklama w ciągłym ruchu

Reklama w ciągłym ruchu

Reklama na autobusach i tramwajach to reklama marki podróżująca po mieście. Jest po prostu wszędzie :) We Wrocławiu jeździł na przykład tramwaj zombie. Tak promowana była gra Dying Light wyprodukowana przez Techland. 

Poniżej zobaczcie nasze inne realizacje.

09zombi.jpg

09CHForum.jpg

09Profi.jpg

09TKMax.jpg

25 lat AMS

25 lat AMS

Tak, to już 25 lat działamy na rynku reklamy. Na początek kilka faktów w pigułce - zobaczcie naszą reklamę.
#‎cyberRe‬

#‎cyberRe‬

"Cyfrowe ślady mobilności. Świat post czy jednak pre-cyfrowy?" - taki tytuł miało wystąpienie naszych prelegentów: Doroty Cetnarskiej (Marketing & Research Advisor w AMS) i Waldemara Kruka (Business Solutions Advisor w AMS). Na przykładzie swojego doświadczenia z Big Data przedstawili, jak od strony praktycznej można pokonać trudności w dostępie do informacji o mobilności konsumentów oraz jak je wykorzystać w prowadzonym biznesie.

CyberRE 5.0 to najważniejsza w Polsce przestrzeń dyskursu o styku cyfrowości i konsumpcji. Krótka relacja z konferencji znajduje się w załączonym filmie (Dorota i Waldek w 3 min 12 s).
Wizyta we Lwowie

Wizyta we Lwowie

Nasza Fundacja "Akademia Integracji" po raz drugi przyjechała do Lwowa, aby przekazać pomoc materialną, którą zebrały i przygotowały dzieci z The British School w Warszawie oraz organizacje: Caritas Powsin, Kancelaria Mamiński, firmy Melisa i AMS. Tym razem zawieźliśmy wsparcie uchodźcom z Krymu oraz przywieźliśmy prezenty dla dzieci ze szkoły nr 82 we Lwowie.

Lwowska fundacja "Серце Лева" (Serce Lwa) zaprosiła nas do przeprowadzenia specjalnego pokazu „Sport dla wszystkich” dla uczniów z lwowskich szkół. Podczas spotkania z dziećmi odbył się mecz towarzyski w szermierce na wózkach między Ukrainą a Polską, który skończył się zwycięstwem polskiej reprezentacji 40 do 38.

Po pokazie w szkole nasza fundacja odbyła spotkanie w wojskowym szpitalu, podczas którego przedstawiła, w jaki sposób staramy się aktywizować osoby niepełnosprawne. Na koniec pobytu zawieźliśmy zgromadzone dary do organizacji Кримська хвиля (Krymska fala), która opiekuje się uchodźcami z terenów gdzie toczą się walki na wschodzie Ukrainy.

Więcej tutaj
Witamy sąsiadów :)

Witamy sąsiadów :)

Grupa Dentsu Aegis Network Polska przeprowadza się do biura - X2 na ul. Czerską 12 w Warszawie. Witamy naszych bliskich sąsiadów:)

AMS i cała Grupa Agora - ul. Czerska 8/10
09Agora.jpg

Grupa Dentsu Aegis Network Polska - ul. Czerska 12
09Dentsu.jpg


Dla Anil!!!

Dla Anil!!!

W pierwszy dzień wiosny nasza koleżanka Ania Lassota wstąpiła w związek małżeński. Aniu, od nas wszystkich życzymy Ci samych radosnych chwil na nowej drodze życia :)

P.S. W AMS Ania jest koordynatorką kampanii patronackich.
Przykład udanej współpracy

Przykład udanej współpracy

"(...) warszawskie wiaty stanowią przykład odważnego i kompleksowego podejścia do architektury miejskiej, jak i racjonalnego zarządzania finansami publicznymi. Niniejszy artykuł stanowi próbę opisania tego, jak doszło do sukcesu w tym projekcie" - pisze adw. Marcin Wawrzyniak w najnowszym Forum PPP. Pełny tekst artykułu tutaj

Forum PPP to pierwszy w Polsce magazyn o Partnerstwie Publiczno - Prywatnym.

09ppp.jpg


Przystanek Warszawa o reklamie

Przystanek Warszawa o reklamie

27 lutego o godz. 19:05 TVP Warszawa wyemitowała piąty odcinek cyklu reportaży poświęconych naszym wiatom pt. "Przystanek Warszawa". Tematem wiodącym tego odcinka była reklama!

Co ciekawego na ten temat mają do powiedzenia, m.in.:
- Agnieszka Kosik prezes MediaCom - jednego z największych domów mediowych w Polsce
- Agnieszka Sora dyrektor GfK Polonia - jednego z największych instytutów badawczych w Polsce
- Małgosia Augustyniak, nasza wiceprezes
- Marcin Grabowski, dyrektor działu strategii i analiz sprzedażowych AMS?

Poprzednie odcinki serii są na naszym kanale na YouTube tutaj.

Dla przypomnienia: "Przystanek Warszawa" to 6-odcinkowy cykl, realizowany przez TVP Warszawa, dokumentujący proces przygotowania i stawiania nowych wiat przystankowych w stolicy.
1580 wiat zwiedza świat :)

1580 wiat zwiedza świat :)

Nasza torba - podróżniczka zawitała do hotelu lodowego w Laponii... 09Laponia1.jpg

... pojechała do Tajlandii ...
09Tajlandia.jpg

oraz do Meksyku:) Tam też już wiedzą, że w Warszawie powstaje 1580 wiat przystankowych!
09Meksyk.jpg
Przynajmniej pół roku przygotowań i zdobycia 24 pozwoleń wymaga postawienie jednej wiaty przystankowej

"Przynajmniej pół roku przygotowań i zdobycia 24 pozwoleń wymaga postawienie jednej wiaty przystankowej"

- tak pisze Jarosław Osowski w Gazecie Stołecznej. Jeżeli jesteście ciekawi, dlaczego stawianie jednej wiaty przystankowej wymaga tyle samo pozwoleń co na budowę domu, przeczytajcie cały artykuł tutaj i tutaj.
Zmieniamy Warszawę

Zmieniamy Warszawę

09wiatygif.gif

Archiwum

Spis treści

Energetyczne przystanki

Backlighty z ledową technologią

Avon przyciąga uwagę

Reklama w ciągłym ruchu

25 lat AMS

#‎cyberRe‬

Wizyta we Lwowie

Witamy sąsiadów :)

Dla Anil!!!

Przykład udanej współpracy

Przystanek Warszawa o reklamie

1580 wiat zwiedza świat :)

"Przynajmniej pół roku przygotowań i zdobycia 24 pozwoleń wymaga postawienie jednej wiaty przystankowej"

Zmieniamy Warszawę

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie
x