Spadające dania od PizzaPortal.pl

Spadające dania od PizzaPortal.pl

Po raz pierwszy w Poznaniu na przystanku tramwajowym stanęła interaktywna gablota z ekranem dotykowym. Tym razem pasażerowie mogli wziąć udział w grze polegającej na łapaniu spadających dań. Dzięki specjalnej aplikacji umieszczonej w wiacie przystankowej AMS odbiorcy mogli zagrać w grę i wygrać vouchery na zamówienia jedzenia on-line poprzez serwis PizzaPortal.pl.

Ale to nie był koniec atrakcji! 13 maja na osoby stojące na przystanku tramwajowym Roosevelta/ most Teatralny/ Pułaskiego w Poznaniu czekała niespodzianka - co dokładnie możecie obejrzeć tutaj.
Pędząca Mazda3 na backlightach AMS

Pędząca Mazda3 na backlightach AMS

Zobaczcie, w jaki sposób została podkreślona sportowa i dynamiczna stylistyka nadwozia Mazdy3. Na backlightach z ledową technologią części kreacji reklamowej zostały podświetlone w taki sposób, że tworzą wrażenie pędzącego samochodu. Na plakacie ruszają się koła samochodu, a tło tworzy smugę światła.
Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare.

Jeżeli chcecie zrealizować z nami niestandardową kampanię, zapraszamy do kontaktu z Anią Sobczyk, Product Managerem w AMS, mail: a.sobczyk@ams.com.pl.

10_Mazda3.gif
Magnum dla spragnionych przyjemności

Magnum dla spragnionych przyjemności

Polecamy pyszne lody Magnum z grubą warstwą gęstej czekolady :) A tak prezentuje się ostatnia kampania Magnum z efektem animacji na naszych słupach.

Jeżeli chcecie zrealizować z nami niestandardową kampanię, zapraszamy do kontaktu z Anią Sobczyk, Product Managerem w AMS, mail: a.sobczyk@ams.com.pl.
Ketchup Heinz nr 1!

Ketchup Heinz nr 1!

Butelka rozpoznawalna na całym świecie zadomowiła się na stałe w Polsce. Ketchup Heinz nr 1!

10_Heinz_1.jpg

10_Heinz_2.jpg

10_Heinz_3.jpg

10_Heinz_4.jpg

10_Heinz_5.jpg
Takie buty adidas :)

Takie buty adidas :)

Buty z linii ZX Flux od adidas zawisły w gablotach przystankowych w Warszawie. Inspirowane modą miejską i technologiami buty do biegania przyciągają wzrok fluorescencyjnym kolorem. Te same charakterystyczne barwy zostały wykorzystane w kreacji kampanii.

Zobaczcie na filmie, jak buty trafiły na przystanki :)

Jeżeli chcecie zrealizować z nami niestandardową kampanię, zapraszamy do kontaktu z Anią Sobczyk, Product Managerem w AMS, mail: a.sobczyk@ams.com.pl.
Patrzysz na Bohatera Domu

Patrzysz na Bohatera Domu

W ostatniej kampanii Leroy Merlin każdy mógł poczuć się bohaterem domu czekając na autobus albo na tramwaj :) Efekt został uzyskany dzięki zastosowaniu druku lustrzanego. Poniżej zobaczcie inną odsłonę tej kampanii.

10_LeroyMerlin_1.jpg

10_LeroyMerlin_2.jpg

10_LeroyMerlin_3.jpg

10_konferencja1.jpg
Poznaj naszych prelegentów tutaj.
25 lat AMS

25 lat AMS

W tym roku obchodzimy jubileusz 25 lecia.
AMS_25_RGB.jpg
Czy wiecie, że zaczynaliśmy jako agencja reklamowa? Najważniejsze fakty i dzieje naszej branży możecie przeczytać poniżej. Co roku coś nowego :)
1990.png
powstanie agencji reklamowo-outdoorowej Art Marketing Syndicate

Zaczynamy jako agencja reklamowa Art Marketing Syndicate, dopiero później staniemy się firmą outdoorową. Z pierwszych liter nazwy firmy powstał skrót AMS, którym posługujemy się dzisiaj.

1991.png
pierwsze wiaty Adpolu w Warszawie

W latach 90. szare miasta zapełniają się kolorowymi reklamami. Wieje „zachodem”. W Warszawie pojawiają się pierwsze wiaty przystankowe, których operatorem jest Adpol.

1992.png
powstaje ponadregionalna sieć billboardów 12 m2

W ciągu dwóch lat powstanie na rynku 10 000 nośników, głównie billboardów 12 m2. Rozliczamy się w dolarach. Ceny - 325 a nierzadko i więcej USD za billboard.

1993.png
AMS przygotowuje kreację pierwszej kampanii – „Pociąg do wędlin” Zakładów Mięsnych w Kole

Działamy jeszcze jako agencja reklamowa. W ramach współpracy z Zakładami Mięsnymi w Kole przygotowujemy foldery i plakaty reklamowe. Jednym z nich jest "Pociąg do wędlin", który przedstawia... lokomotywę z wagonami w postaci kiełbasy.

1994.png
powstaje Stowarzyszenie Reklamy Zewnętrznej

Druga połowa lat 90. to burzliwy rozwój firm outdoorowych. W raporcie Stowarzyszenia Reklamy Zewnętrznej notowanych będzie wkrótce 30 podmiotów, w tym 24 firmy o udziale w rynku powyżej 1 %. Billboardów 12 m2 będzie wkrótce 47 000.

1995.png
umowa z Wytwórnią Wyrobów Tytoniowych skutkuje budową pierwszej ogólnopolskiej sieci billboardów

1996.png
przejęcie Merkuriusza - drugiej co do wielkości firmy outdoorowej

1997.png
AMS Spółką Akcyjną

1998.png
debiut na Giełdzie Papierów Wartościowych / powstanie Zewnętrznej Galerii AMS

Zewnętrzna Galeria AMS to pierwszy w branży, systemowy projekt z zakresu Społecznej Odpowiedzialności Biznesu. Na billboardach prezentowane są prace artystów, m.in. Katarzyny Kozyry, Joanny Rajkowskiej, Marcina Maciejowskiego i Grupy Twożywo.

1999.png
pierwsze regularne sieci backlightów 18 m2

Na ulicach pojawiają się pierwsze nowoczesne, nośniki podświetlane z plakatami winylowymi. Początek procesów konsolidacyjnych na rynku outdoorowym.

2000.png
zakaz reklamy papierosów

2001.png
przejściowy zakaz reklamy piwa na outdoorze

Po dwóch latach piwo wraca na tablice, ale 20% powierzchni zarezerwowana jest na napis z ostrzeżeniem o szkodliwości jego spożycia. Zakazy skutkują obniżeniem przychodów branży i wymuszają przyspieszenie konsolidacji.

2002.png
przejęcie AMS przez Grupę Agora

Zakończenie konsolidacji rynku rozpoczętej w 1999 roku. AMS zyskuje nowego właściciela – Grupę Agora. Kilka firm przestaje istnieć. Następuje zauważalny spadek sieci billboardów.

2003.png
przeniesienie centrali z Poznania do Warszawy

Więcej tutaj

2004.png
powstanie Galerii Plakatu AMS

Galeria Plakatu AMS to dzisiaj prawdopodobnie największy w Polsce konkurs dla młodych grafików na plakat o tematyce społecznej. W 15. edycjach zostało nadesłanych 7 tysięcy prac.

Więcej tutaj

2005.png
powołanie programu Bramy Kraju

Bramy Kraju to program marketingu miejskiego poświęcony w szczególności kształtowaniu przestrzeni publicznej. To 9 edycji programu: konferencji, konkursów i publikacji.

2006.png
umeblowanie ul. Oławskiej we Wrocławiu / AMS Mecenasem Kultury

Rozpoczyna się ekspansja mebli miejskich: ul. Oławska we Wrocławiu, w kolejnych latach - meble miejskie dla Krakowskiego Przedmieścia, pierwsze w Europie wiaty Open w Szczecinie.

Więcej tutaj

2007.png
AMS TOProfiler wyróżniony w kategorii „Innowacyjna zmiana” – Media Trendy 2007

Wprowadzamy AMS TOProfiler - zaawansowany system mapowy umożliwiający prezentację i selekcję nośników w ofercie.

Więcej tutaj

2008.png
wprowadzenie CityINFOtv

Wprowadzamy na rynek pierwszy kanał informacyjno-reklamowy wewnątrz pojazdów komunikacji pasażerskiej w Warszawie.

Więcej tutaj

2009.png
prowokacja AMS-u Akcją Społeczną Roku

Przed zabytkowym pałacykiem Lesserów w Warszawie ustawiliśmy billboard, na którym pojawiły się prowokacyjne hasła: „Czy to dobre miejsce dla reklamy?”, „Kogo obchodzi twoje zdanie!” i „Gdzie ma być reklama w mieście?”.

Więcej tutaj

2010.png
ogłoszenie postępowania koncesyjnego na wiaty w Warszawie

Miasto stołeczne ogłasza postępowanie, w którym wyłoniona zostanie firma, która ma zbudować 1580 wiat w Warszawie. Na pierwszą wiatę przyjdzie jeszcze poczekać 4 lata.

2011.png
wprowadzenie AMS Metrics

Wprowadzamy pierwsze na rynku narzędzie do liczenia parametrów mediowych kampanii w reklamie zewnętrznej. Przez 4 lata założymy 719 kont i pomożemy zaplanować 22 063 kampanii.

Więcej tutaj

2012.png
AMS Perłą Polskiej Gospodarki / złoto dla szermierzy z AMS na Paraolimpiadzie w Londynie

Nasza koleżanka, Marta Makowska, która na co dzień zajmuje się monitorowaniem reklam, zdobędzie brązowy medal na Paraolimpiadzie w Londynie. Natomiast nasz kolega, Grzegorz Pluta, wywalczy złoty medal - będzie to pierwsze złoto na igrzyskach w jego karierze.

Więcej tutaj i tutaj

2013.png
powołanie Fundacji „Akademia Integracji”

Pomysłodawcami i pracownikami Fundacji są szermierze na wózkach, wybitni sportowcy, paraolimpijczycy, wielokrotni medaliści Mistrzostw Świata i Europy, pracownicy AMS. Fundacja jest kontynuacją projektu „AMS dla Integracji”.

2014.png
pierwsza z 1580 nowych wiat dla Warszawy

Na rondzie Daszyńskiego w Warszawie oficjalnie zaprezentowaliśmy pierwszą z 1580 nowoczesnych i eleganckich wiat przystankowych. Przed nami jeszcze 1579 wiat do postawienia :)

Więcej tutaj

2015.png
25. urodziny AMS
Superbrands goes to ... Superbrands goes to ...

Superbrands goes to ...

Gala Superbrands 2014/15 już za nami. Marka AMS została uznana za jedną z najsilniejszych na polskim rynku i otrzymała tym samym tytuł Business Superbrands 2014/15. Zobaczcie zdjęcia z tego wydarzenia.

10_Superbrands_1.jpg
Fot. M. Trebert 
Na zdjęciu: Monika Kowalewska, Dyrektor Projektu Superbrands Polska i Marek Kuzaka, Prezes AMS

10_Superbrands_2.JPG
Fot. K. Rainka (oraz główne zdjęcie na stronie)
Na zdjęciu: Monika Kowalewska, Dyrektor Projektu Superbrands Polska i Marek Kuzaka, Prezes AMS

10_Superbrands_5.jpg
Fot. M. Trebert
Na zdjęciu: Monika Kowalewska, Dyrektor Projektu Superbrands Polska i Zbigniew Kaczmarek, Dyrektor Działu Sprzedaży Bezpośredniej i Agencyjnej AMS
Kongres ManageraKongres Managera

Kongres Managera

Tematem Kongresu Managera był „Change Management – jak efektywnie wprowadzać zmiany i nimi zarządzać?"

Interesujące wystąpienia i ciekawe studia przypadków przedstawili eksperci, którzy odnieśli spektakularne sukcesy w dziedzinie zarządzania zmianą. Jednym z prelegentów był nasz prezes - Marek Kuzaka. Opowiadał o wyzwaniach i zmianach w funkcjonowaniu firm na rynku reklamy.

Podsumowanie kongresu znajdziecie w załączonym filmie, a wypowiedź Marka Kuzaki możecie posłuchać tutaj od 3 min 28 s :)

10_Kongres_Managera.jpg
Marek Kuzaka o zmianach na Kongresie Managera
Effie Awards 2015

Effie Awards 2015

Czekajcie na nominacje!

Rozpoczął się I etap obrad Jury Effie 2015. W tym roku prawie 90 osobowe jury ocenia zgłoszenia konkursowe w 16. edycji Konkursu Efektywności Komunikacji Marketingowej Effie Awards w Polsce. Jury złożone jest z praktyków, ekspertów i autorytetów w szeroko rozumianej branży komunikacji marketingowej oraz marketingu. Są wśród nich przedstawiciele reklamodawców (klientów), agencji kreatywnych, agencji interactive, domów mediowych, mediów, instytutów badawczych oraz niezależni branżowi eksperci. Poznajcie pełny skład tutaj.

10_Effie1.jpg
Foto: Przemysław Borys Fotografia

10_Effie2.jpg
Foto: Przemysław Borys Fotografia

Effie Awards to jeden z największych konkursów marketingowych na świecie, a statuetka Effie należy do najbardziej prestiżowych nagród naszej branży. AMS jest jednym ze Sponsorów konkursu. Trzymamy kciuki za wszystkich zgłaszających kampanie do konkursu. Już pod koniec sierpnia poznamy listę nominowanych, a 12 października w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej w Warszawie odbędzie się uroczysta ceremonia wręczenia nagród. Szczegóły na www.effie.pl.

Warsaw Innovation Days

Warsaw Innovation Days

Warsaw Innovation Days to konferencje, seminaria, inspirujące rozmowy, dyskusje, warsztaty i networking. AMS jest partnerem tego wydarzenia.

A tak wyglądał panel "Digital disruption" podczas konferencji Answer The Future w Auli Głównej Politechniki Warszawskiej. 

10_panel.jpg
GfK Polonia:  Co wiemy o przemieszczaniu się Polaków w największych miastach?

GfK Polonia:
Co wiemy o przemieszczaniu się Polaków w największych miastach?

O wynikach badania na temat zwyczajów komunikacyjnych mieszkańców polskich miast rozmawiamy z Prezes GfK Polonia Panią Agnieszką Sorą (na zdjęciu).

10_Agnieszka_Sora.jpg

Dzień Dobry. W tym roku instytut GfK świętuje 25 lat działalności w Polsce. Co z Pani perspektywy zmienia się w relacji instytut - klient? Czy są zauważalne trendy na polskim rynku?

AS: Coraz częściej przedsiębiorcy i samorządy terytorialne zauważają konieczność pozyskania opinii o planowanych inwestycjach z perspektywy przeciętnego mieszkańca czy obywatela. Powód jest oczywisty – z jednej strony zdają sobie sprawę z wartości tychże opinii, z drugiej z ich ważności w kształtowaniu opinii osób niezdecydowanych, które w określonych okolicznościach mogą być ważnym wrogiem lub sprzymierzeńcem różnych koncepcji. Ilustracją tych procesów jest np. rozwój komunikacji i wpływu social mediów.

No właśnie, nawiązując do inwestycji prowadzonych przez samorządy terytorialne jedną z największych obecnie inwestycji jest realizowany w ramach partnerstwa publiczno – prywatnego projekt wiat warszawskich. W ramach przygotowań do realizacji projektu AMS, zwycięzca postępowania koncesyjnego, zlecił Państwu przeprowadzenie dużego badania o zwyczajach komunikacyjnych mieszkańców największych polskich miast. Z tego badania powstał ciekawy raport.

AS: Tak. Przed startem realizacji inwestycji dla naszego klienta firmy AMS kluczowe było poznanie aspektów związanych z komunikacją miejską i przemieszczaniem się ludzi. Ze względu na zakres działalności AMS zrealizowaliśmy projekt badawczy na próbie 4400 mieszkańców największych miast Polski, w tym 1120 mieszkańców Warszawy. Z badania wyłania się pogłębiony obraz każdej z aglomeracji – zróżnicowanych nawyków i potrzeb mieszkańców w zakresie korzystania z transportu prywatnego i miejskiego oraz zachodzących relacji pomiędzy wymienionymi oboma typami transportu.

Czy z badania wynika jaki udział w przemieszczaniu się mają komunikacja miejska i transport prywatny?

AS: Tak. Co najmniej połowa mieszkańców największych miast, m.in. Trójmiasta, Szczecina, Wrocławia, Poznania, najczęściej porusza się po mieście komunikacją miejską. Warszawa szczególnie wyróżnia się na tym tle – w stolicy aż 63% mieszkańców do podróży po mieście wybiera zazwyczaj komunikację miejską.

Ruch po Warszawie – temat zawsze na topie, ostatnio częściej pojawiający się w mediach. Z jednej strony działania pozytywne – otwarcie II linii metra, z drugiej poważne utrudnienia – pożar mostu Łazienkowskiego.

AS: Jak ważny jest transport zbiorowy – pokazało ostatnie wydarzenie związane z pożarem mostu Łazienkowskiego. Według Zarządu Dróg Miejskich – przed pożarem przejeżdżało nim dziennie ponad 100 tys. samochodów. Po zamknięciu – na innych mostach ruch wzrósł tylko o ok. 50 tys.

To gdzie podziała się reszta kierowców?

AS: Przesiedli się do komunikacji miejskiej. Nawet warszawiacy preferujący samochód czy motocykl intensywnie współużytkują transport publiczny. Dwie trzecie z nich czyni tak co najmniej raz w tygodniu! I, co warto podkreślić, mają przy tym niezłą opinię o komunikacji miejskiej.

Jak wypada Warszawa na tle innych miast w kontekście przemieszczania się mieszkańców? Czy są jakieś znaczące różnice?

AS: Wyróżniającą cechą mieszkańców Warszawy jest największa intensywność korzystania z komunikacji miejskiej. Warszawiacy notują najwyższą częstotliwość korzystania z tej formy transportu – 45% wszystkich warszawiaków korzysta z niej codziennie. Dane te burzą stereotyp konsumenta, wiążący wyższą zasobność jego portfela z niekorzystaniem z publicznego transportu. Może to być ważne z perspektywy prowadzenia działań nie tylko reklamowych. Pamiętać należy, że siła nabywcza w przeliczeniu na mieszkańca w Warszawie jest wyższa o 78,5 proc. od średniej krajowej (dane GfK z 2013).

Stopień korzystania z transportu publicznego może w znacznej mierze zależeć od stanu infrastruktury z tym związanej. Z badań wynika, że np. różne usprawnienia świetnie mogłyby zadziałać w Krakowie. Na hasło „możliwość szybszego dojazdu komunikacją miejską bez korków” aż 72% zdeklarowanych zmotoryzowanych zrezygnowałoby z własnego pojazdu.

Czy mieszkańcy wskazują na brakujące elementy w infrastrukturze transportu publicznego w Polsce?

AS: Wydaje się, że wskazania w ramach dodatkowych usług dotyczyć mogą szeroko rozumianych usług technologicznych. Wiąże się to oczywiście z rosnąca popularnością smartfonów, tabletów i dostępnością mobilnego internetu. Znalazło to również odzwierciedlenie w wynikach naszego badania. Otóż średni czas spędzany na przystanku w największych polskich miastach to ponad 10 minut. I ponad 25% ogólnej liczby pasażerów poświęca ten czas na przeglądanie stron internetowych, poczty elektronicznej oraz korzystanie z serwisów społecznościowych.

Na pytanie o najbardziej przydatne usługi dostępne na przystanku – aż 56% respondentów wskazało bezpłatny dostęp do internetu.

Dziękuję za rozmowę.

Sprawdź, czy odpowiesz na wszystkie pytania tutaj.
Prezydent Warszawy w pierwszej wiacie seryjnej

Prezydent Warszawy w pierwszej wiacie seryjnej

Prezydent Warszawy Hanna Gronkiewicz - Waltz zaprezentowała pierwszą wiatę seryjną - zaprojektowaną specjalnie dla Warszawy, nawiązującą wyglądem do tzw. Ł-ek, czyli zadaszeń z lat 70-tych. To nowoczesna i trwała konstrukcja. Jest wyposażona w technologie NFC, dzięki której oczekujący mogą skorzystać z szeregu funkcjonalności, np. zaplanować podróż, czy zapoznać się z informacjami o mieście. W stolicy pojawi się 955 wiat tego typu. Więcej informacji znajdziecie tutaj.

Zobaczcie zdjęcia z oficjalnego odsłonięcia wiaty seryjnej.
10_wiata_seryjna.jpg

10_wiata_seryjna1.jpg

10_Prezydent1.jpg
Zobacz kto zaprojektował wiatę seryjną

Zobacz kto zaprojektował wiatę seryjną

JOHAN ISAKSSON to Główny Projektant / Dyrektor Techniczny w firmie Team Tejbrant AB. Urodził się w Marienelund (Szwecja) gdzie mieszka do dziś. Z wykształcenia jest inżynierem mechanikiem. Dla Team Tejbrant Production pracuje od 1996 roku. Jako Dyrektor Techniczny odpowiada za rozwój nowych produktów i nadzór nad stroną techniczną działalności firmy. Jest głównym pomysłodawcą rozwoju linii produktów City 90 i Favorit. Na potrzeby projektu warszawskiego rozwinął te linie i we współpracy z AMS zaprojektował wiatę seryjną.

Przeczytajcie rozmowę z Johanem Isakssonem - projektantem wiaty seryjnej.

Co trzeba wziąć pod uwagę projektując wiatę przystankową?

JI: W projekcie wiaty przystankowej, zależnie od miejsca na świecie, musimy uwzględniać różne wymagania. Na północy Norwegii wiata musi utrzymać grubą warstwę śniegu. W Hiszpanii powinna chronić przed słońcem i upałem. Każdy kraj ma swoje potrzeby i wymagania.

Jak wyglądał proces projektowania wiaty dla Warszawy, tzw. wiaty seryjnej?

JI: Wiata zaprojektowana dla Warszawy nawiązuje do tych z lat siedemdziesiątych tzw. „Ł-ek”, lecz jest od nich nowocześniejsza. Szwedzkie wzornictwo charakteryzuje się prostotą i funkcjonalnością. Nie ma być czymś do podziwiania. Ma służyć ludziom, którzy będą korzystać codziennie z danego produktu. Zaprojektowana przez nas wiata to dobry przykład prostoty i funkcjonalności. Prostota i funkcjonalność to dominujące cechy wzornictwa szwedzkiego. Spójrzmy choćby na IKEA… Nasze projekty cechuje minimalizm.

Jak wygląda konstrukcja tej wiaty?

JI: Cała konstrukcja wiaty została wykonana z wytłaczanego aluminium, co pozwoliło na połączenie wielu funkcji. Przy czym nie mówimy tu o jednej wiacie, ale o całym systemie konstrukcyjnym, Warszawa ma bowiem różne potrzeby. W niektórych miejscach jest bardzo wąsko, wiata musi więc mieć mniejsze wymiary. W głównych punktach przesiadkowych gromadzi się wielu pasażerów, wiata powinna więc być dwa razy większa. System konstrukcyjny umożliwia tworzenie wiat w różnych konfiguracjach i rozmiarach, przy zachowaniu tej samej stylistyki w całym mieście.

Jakie zastosowaliście oświetlenie?

JI: W ostatnich czasach ekologia nabrała ogromnego znaczenia. Cała konstrukcja wiaty wykonana jest z aluminium, to mówi samo za siebie. Wiata w 100% poddaje się recyklingowi. Łatwo można ją rozłożyć i ponownie wykorzystać. To samo dotyczy oświetlenia. W miejsce tradycyjnych świetlówek stosujemy technologię LED – zużywają one tylko 25% energii elektrycznej wykorzystywanej przez starsze rozwiązania. Tradycyjne świetlówki musieliśmy często wymieniać. Natomiast czas pracy lampy LED to 50 tys. godzin. Nowa wiata jest więc dużo nowocześniejsza od swojej poprzedniczki. Dodatkowo, na belce świetlnej pod dachem wyświetlane będą numery linii i nazwa przystanku, tak by pasażerowie dokładnie widzieli, jakie autobusy zatrzymują się w tym miejscu.

Porozmawiajmy o dachu wiaty. Warunki atmosferyczne są w Polsce bardzo różne. Czasami mamy potężne opady śniegu, czasami upał.

JI: Dawne wiaty przystankowe w Warszawie mają płaskie, nieprzeźroczyste dachy, więc wewnątrz jest ciemno. Chcieliśmy utrzymać te same, proste linie, ale nasz dach z przezroczystego poliwęglanu doświetli wnętrze wiaty i ochroni oczekujących przed nadmiernym promieniowaniem termicznym.

Czy model wiaty zaprojektowaliście samodzielnie, czy jest on wynikiem współpracy z AMS?

JI: Od lat współpracujemy z firmą AMS i współpraca ta jest dla nas bardzo ważna. Był to dla nas punkt wyjścia do procesu tworzenia projektu. Oczywiście w postępowaniu rozpisanym przez miasto określono szereg wymagań, które należało wziąć pod uwagę. Jestem staroświeckim facetem, na początek sięgam po zwykły ołówek i papier. Dopiero później korzystam z programów komputerowych i innych nowoczesnych rozwiązań. Zaczęliśmy więc od spotkań, rysunków, wymiany doświadczeń. Staraliśmy się określić, co chcemy zrobić i w jaki sposób. Na przykład ławka została zaprojektowana tak, by łatwiej było z niej wstać osobie starszej. Mamy nadzieję, że dzięki takim rozwiązaniom nasze wiaty będą dobrze służyć wszystkim pasażerom.

W jakich innych krajach można oglądać wasze wiaty?

JI: Nasze wiaty można zobaczyć w wielu miejscach na świecie. Oczywiście w Sztokholmie. Jesteśmy tam obecni od 30 lat. W całej Skandynawii: w Norwegii, Danii. Nasze produkty służą także pasażerom w Tokio, St. Petersburgu, Singapurze, a nawet w Chinach. Od 1990 r. nasze wiaty spotkać można w Polsce.

Dziękuję za rozmowę.
Zwiedzamy światZwiedzamy świat

Zwiedzamy świat

Nasza torba promująca postawienie 1580 wiat w Warszawie była już w Laponii, Tajlandii i Meksyku. Teraz przyszedł czas na Belgię. Bruksela zdobyta i...

10_zwiedzamy.JPG

10_zwiedzamy1.JPG

10_zwiedzamy2.JPG

10_zwiedzamy3.JPG
... irański Isfahan :)
10_zwiedzamy4.JPG

Zdjęcia dzięki uprzejmości naszych podróżników:
Bożeny Zimny i Tomka Muraszko :)
Ci co skaczą i fruwają z wózka świat oglądając :)

Ci co skaczą i fruwają z wózka świat oglądając :)

Od ostatniego naszego meldunku minął już szmat czasu. Pomyśleliśmy sobie - a może chcecie usłyszeć co u nas, co robimy, czy jeszcze kulamy się na wózkach po naszym pięknym kraju?

Kulamy się, a jakże, nie dajemy się chandrze i rutynie, tylko ciągle jesteśmy kreatywni, rzutcy oraz zabawni, rozwijamy się, a co najważniejsze - ufa nam coraz więcej ludzi :)

Co udało nam się zrobić:

1. Do grona sponsorów strategicznych (Mercedes Benz, GTM) dołączył Bank Zachodni WBK.

2. Rozszerzamy współpracę z Mercedesem – oddajemy jednego Vito, a dostajemy dwa :)

3. Wspólnie z KSN Start Warszawa wygraliśmy grant od PFRONu na serię pokazów w szkołach na terenie pięciu województw.

4. Pamiętacie Rusinowice z poprzedniego roku? Mamy kontynuację zeszłorocznych działań. W ramach programu „Polskie Nadzieje Olimpijskie” wygraliśmy grant na zorganizowanie i przeprowadzenie dwóch obozów dla 100 dzieciaków niepełnosprawnych.

5. Wreszcie dzięki ogromnemu zaangażowaniu internautów. Jesteśmy w finałowej dwudziestce programów, które ubiegają się o finansowanie z Fundacji AVIVA „To dla mnie ważne”. Tu aplikujemy o pieniądze na treningi szermiercze dla dwudziestki dzieci obojętnie jak wyglądających i jak się poruszających. Ty też możesz pomóc wpłacając przysłowiowe 5 zł. Więcej szczegółów tutaj

Mało? No nie, my już prawie nie śpimy tylko jeździmy dosłownie wszędzie :) Boimy się, że jak ktoś otworzy lodówkę to wypadnie z niej któryś z nas.

Chcieliśmy Wam podziękować za wsparcie i prosimy o jeszcze. Tak naprawdę nasza praca nie miałaby sensu, gdyby nie było odbiorców. Zależy nam na waszym zaangażowaniu, bo to jest fajne dla obu stron. Ktoś kiedyś powiedział, że siedzi w nas anioł i diabeł i walczą o to, który z nich jest na górze - być może dzięki nam anioł wygrywa.

Pomóc nam można na wiele sposobów, zapraszamy do kontaktu. Just do it!

Podpisano Ci co skaczą i fruwają z wózka świat oglądając :)
Arek, Grzesiek, Radek i Stefan

Archiwum

Spis treści

Spadające dania od PizzaPortal.pl

Pędząca Mazda3 na backlightach AMS

Magnum dla spragnionych przyjemności

Ketchup Heinz nr 1!

Takie buty adidas :)

Patrzysz na Bohatera Domu

25 lat AMS

Superbrands goes to ...

Kongres Managera

Effie Awards 2015

Warsaw Innovation Days

GfK Polonia:
Co wiemy o przemieszczaniu się Polaków w największych miastach?

Prezydent Warszawy w pierwszej wiacie seryjnej

Zobacz kto zaprojektował wiatę seryjną

Zwiedzamy świat

Ci co skaczą i fruwają z wózka świat oglądając :)

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie
x