Telekomy w akcji

Telekomy w akcji

Dzięki darmowemu WiFi na naszych przystankach można było wypróbować serwis muzyczny TIDAL. Masz chwilę? Zaloguj się do Play WiFi na tym przystanku i wypróbuj TIDAL za darmo.
14_Tidal.png

We wcześniejszej kampanii Play można było otrzymać darmowy starter. Zdjęcia wyjaśniające mechanizm akcji są do obejrzenia poniżej, a film tutaj.
14_starter.png

Natomiast dzięki T-Mobile można było podpiąć swoje słuchawki i posłuchać muzyki w wiatach z powierzchniami Premium Citylight.
14_t mobile.jpg
Gadający przystanek Princessy

Gadający przystanek Princessy

Princessa postanowiła pokazać przechodniom, że chwila przyjemności może ich spotkać dosłownie wszędzie! Dlatego wspólnie z agencją Lemon Sky J. Walter Thompson Poland stworzyliśmy unikalny interaktywny przystanek, który głosem wafelka Princessa rozmawiał z pasażerami. Zobaczcie ich niesamowite reakcje na załączonym filmie :)

Więcej o kampanii tutaj.
Płyty od Warner Music na naszych wiatach

Płyty od Warner Music na naszych wiatach

14_maria_peszek_1.jpg

14_maria_peszek_2.jpg

W ten sposób prezentowała się niestandardowa kampania nowego albumu Marii Peszek Karabin” na naszych citylightach. Okładka płyty została powieszona w gablocie w wiacie przystankowej, a szyby zostały oklejone przezroczystymi foliami z prawdziwym graffiti.

Teraz w Warszawie możecie zobaczyć ciekawą kampanię promującą najnowszą płytę Twenty One Pilots. Dzięki naszym przystankom można zrobić sobie zdjęcie i wziąć udział w konkursie. 

14_21 pilots_1.jpg

14_21 pilots_2.jpg

Dla przypomnienia - tak prezentowały się oryginalne winyle i płyty Coldplay w naszych wiatach. Film tzw. making of z tej realizacji możecie zobaczyć tutaj.

14_coldplay.jpg

14_coldplay_1.jpg

Jeżeli chcecie zrealizować z nami niestandardową kampanię, zapraszamy do kontaktu z Anią Sobczyk, Product Managerem w AMS, mail: a.sobczyk@ams.com.pl.

Wiosenna kolekcja bielizny na przystankach

Wiosenna kolekcja bielizny na przystankach

Tak Boutique Bielizny reklamował na naszych wiatach wiosenną kolekcję bielizny. Przymiarki możecie zrobić na przystanku, a na zakupy zapraszamy do salonów :)

Jeżeli chcecie zrealizować z nami niestandardową kampanię, zapraszamy do kontaktu z Anią Sobczyk, Product Managerem w AMS, mail: a.sobczyk@ams.com.pl.
Świecąca żarówka RWE

Świecąca żarówka RWE

W Radomiu i Częstochowie stanęły niestandardowe billboardy promujące nową ofertę RWE dla firm. Żarówka wychodząca z nośnika oświetla przestrzeń wokół :)

Jeżeli chcecie zrealizować z nami niestandardową kampanię, zapraszamy do kontaktu z Anią Sobczyk, Product Managerem w AMS, mail: a.sobczyk@ams.com.pl.
Inteligentne backlighty AMS w akcji „Godzina dla Ziemi”

Inteligentne backlighty AMS w akcji „Godzina dla Ziemi”

19 marca b.r. o godzinie 20:30 zgasły światła we wszystkich naszych backlightach w całej Polsce. To nie była awaria, tylko międzynarodowa akcja „Godzina dla Ziemi”, w której wzięliśmy udział :)

Zapraszamy do obejrzenia multimedialnej prezentacji podsumowującej akcję Godzina dla Ziemi, w którą w tym roku zaangażowaliśmy się poprzez wyłączenie na godzinę naszych inteligentnych backlightów. Prezentacja znajduje się tutaj: https://sway.com/yjzMz57jFp5GSHgg. Jest to prezentacja interaktywna, a główne strzałki nawigacji znajdują się w prawym dolnym rogu.

Jako jedyna firmą reklamy out-of-home na polskim rynku posiadamy w swojej ofercie inteligentne backlighty. Są one podłączone do sterowników, dzięki którym w każdej chwili można w nich włączyć lub wyłączyć oświetlenie, a dzięki specjalnemu systemowi backlighty same „zgłaszają” ewentualne usterki. Tym samym stan ekspozycji monitorowany jest w trybie on-line.

Nowa usługa od AMS

Nowa usługa od AMS

AMS Smart View to:
- analiza przestrzenna miejskiego ekosystemu
- wizualizacje mapowe
- Big Data / Smart Data
- analityka premium
- specyficzne miejsca, grupy celowe, potrzeby komunikacyjne

Zapraszamy do obejrzenia załączonego filmu i do kontaktu z Waldemarem Krukiem, Business Solutions Advisor w Dziale Strategii i Analiz Sprzedażowych: w.kruk@ams.com.pl.
Nie mamy sobie równych :)

Nie mamy sobie równych :)

AMS nie ma sobie równych - tak napisała o nas redakcja Media&Marketing Polska ogłaszając, że zostaliśmy biurem reklamy outdoorowej 2015 roku. Ale to niejedyna nagroda jaką otrzymaliśmy w zeszłym roku. Przypominamy nagrody roku 2015:

- Już od sześciu lat jesteśmy najwyżej ocenianym i wyróżnianym biurem reklamy outdoorowej według rankingu „Media&Marketing Polska” (za lata 2010, 2011, 2012, 2013, 2014 i 2015). Dziękujemy!

- Marka AMS została uznana za jedną z najsilniejszych na polskim rynku i otrzymała tym samym tytuł Business Superbrands 2015/16. AMS przyznano ten tytuł po raz trzeci, poprzednio - w roku 2014.

- AMS został po raz trzeci wyróżniony tytułem Perła Polskiej Gospodarki. W sektorze firm produkcyjnych i usługowych AMS został sklasyfikowany na 20 pozycji w Polsce, otrzymując klasę Professional.

- AMS po raz piąty uzyskał tytuł Mecenasa Kultury Krakowa w kategorii Patron Medialny. Tytuł ten i i srebrną statuetkę AMS otrzymał za objęcie swoim patronatem wydarzeń artystycznych miasta.
S jak SOCZEWKOWY druk

S jak SOCZEWKOWY druk

Druk soczewkowy to specjalna technika umożliwiająca oglądanie różnych obrazów na jednym plakacie w zależności od kąta patrzenia.

Przedstawiamy przykładowe ostatnie nasze realizacje. Dzięki wykorzystaniu druku soczewkowego buty Reebok zmieniają kolor, a kreacja nabiera przestrzenności. Film z kampanii do obejrzenia tutaj.

14_Lenovo.png

W kampanii Lenovo konwertowany notebook Yoga 900 imponuje mocą i zachwyca lekkością. Urządzenie może działać na cztery sposoby - jako laptop, podstawka, namiot i tablet. Dzięki wykorzystaniu druku soczewkowego te cztery sposoby zostały pokazane na jednym plakacie. Film z kampanii do obejrzenia tutaj
Prace z konkursu Galerii Plakatu AMS na wystawie w Łazienkach Królewskich

Prace z konkursu Galerii Plakatu AMS na wystawie w Łazienkach Królewskich

14_wystawa1.jpg

W Galerii Plenerowej Łazienek Królewskich w Warszawie można było oglądać wystawę prac finalistów 16. edycji konkursu Galerii Plakatu AMS przeprowadzonego pod hasłem „Szekspir do nieskończoności”. Zadaniem jego uczestników było zaprojektowanie plakatu ukazującego uniwersalność twórczości Szekspira 400 lat po jego śmierci – plakatu, odpowiadającego na pytanie, co młodzi, współcześni ludzie mogą czerpać z mądrości angielskiego dramaturga, który jak nikt inny poznał naturę człowieka.

Na wystawie można było podziwiać plakaty wybrane przez jury oraz te, które spodobały się internautom. Zwycięzcą konkursu został wybitny grafik Lex Drewinski, polski artysta przez lata mieszkający i pracujący w Berlinie, dzisiaj także wykładowca Szczecińskiej Akademii Sztuki. W konkursie przyznano także pięć wyróżnień, które otrzymali: Sebastian Kubica, Grzegorz Myćka, Nikodem Pręgowski, Szymon Szymankiewicz i Magdalena Tomkowiak. W głosowaniu internautów zwyciężył plakat Piotra Depty. 

Informacje o konkursie i pełny tekst regulaminu znajdują się na stronie internetowej www.galeriaplakatu.ams.com.pl.

Dołącz do najlepszych!

Dołącz do najlepszych!

8 kwietnia ruszyły zgłoszenia do 17. edycji Konkursu Efektywności Komunikacji Marketingowej Effie Awards w Polsce.

Effie Awards to jeden z największych i najbardziej prestiżowych konkursów komunikacji marketingowej na świecie. Effie nagradza i promuje kampanie marek, które wyróżniają się na rynku poprzez najbardziej efektywne działania komunikacyjne oraz wysokie wyniki biznesowe. Nominowane i nagrodzone kampanie stają się inspiracją i wzorem dla innych. W tym roku otworzone zostały 3 nowe kategorie: Brand Experience, Branded Content, Uroda i pielęgnacja. Szczegóły na www.effie.pl.

AMS od wielu lat wspiera i angażuje się w promocję konkursu Effie w Polsce. Trzymamy kciuki za wszystkich zgłaszających kampanie do konkursu. W połowie września poznamy listę nominowanych, a 24 października w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej w Warszawie odbędzie się uroczysta ceremonia wręczenia nagród.
Outdoor – medium niedoinwestowane. Wnioski z modeli ekonometrycznych OMD.

Outdoor – medium niedoinwestowane. Wnioski z modeli ekonometrycznych OMD.

OMD od lat wykorzystuje zaawansowane metody analizy do identyfikacji i izolacji czynników mediowych istotnie wpływających na sprzedaż marek naszych Klientów. Przy użyciu modeli ekonometrycznych oceniamy skuteczność poszczególnych kampanii i mediów.

Trzeba przyznać, że dysponujemy licznymi przypadkami nieefektywnego użycia outdooru, co jednak nie jest tożsame z wnioskiem, że outdoor jest medium nieefektywnym. Wynika to z faktu, że kiedy marketerzy decydują się na reklamę OOH, często poprzestają przy takiej intensywności kampanii, która nie pozwala na osiągnięcie zauważalnego rezultatu. Doświadczenie płynące z modeli ekonometrycznych OMD wskazuje na dość powtarzalny i spójny wzorzec zależności pomiędzy wydatkami na reklamę outdoorową a wygenerowaną sprzedażą. Krzywa efektywności wyznaczona dla OOH zwykle jest płaska przy niskich wartościach a odrywa się od zera dopiero przy wartościach wyższych. Oznacza to tyle, że niskie intensywności nie przynoszą żadnego efektu sprzedażowego, a dynamiczne wzrosty sprzedaży możemy zaobserwować dopiero po przekroczeniu pewnego minimalnego progu nakładów na reklamę. Innymi słowy, outdoor bardzo często bywa medium niedoinwestowanym, co stanowi przeszkodę w uzyskiwaniu satysfakcjonujących zwrotów z inwestycji w to medium. Podobny wzorzec niedoinwestowania obserwujemy także dla innych mediów pozatelewizyjnych.

Jest to natomiast sytuacja zgoła odmienna niż w przypadku reklamy telewizyjnej, w której niejednokrotnie mamy do czynienia z przejawami przeinwestowania. Krzywa efektywności TV, choć początkowo dynamicznie pnie się w górę, notuje malejące przyrosty wraz ze zwiększaniem intensywności kampanii. W takim przypadku przeszkodą w uzyskiwaniu maksymalnych ROI jest raczej utrzymywanie zbyt wysokich wag kampanii, podczas gdy ten sam efekt sprzedażowy mógłby zostać uzyskany przy znacznie niższych nakładach. Typowy przebieg krzywych efektywności dla reklamy outdoorowej i telewizyjnej pokazuje wykres poniżej.

14_wykres.png

W listopadzie 2015 r. został zrealizowany dedykowany projekt ekonometryczny, kwantyfikujący efektywność OOH. Wcześniej OMD we współpracy z AMS oraz Kraft Heinz zaplanowało kampanię outdoorową o dużej widoczności, z użyciem jakościowych nośników oraz czytelnej i dopasowanej do medium kreacji, sprofilowaną na cel wizerunkowy.

Jeden z głównych wniosków z przeprowadzonych analiz dotyczy trwałości efektu reklamy outdoorowej. Tak przygotowana kampania generowała istotne wzrosty sprzedaży nie tylko w okresie jej trwania, ale jeszcze przez kilka miesięcy po zakończeniu działań OOH. AdStock, będący uniwersalną miarą trwałości efektów kampanii, osiągnął dla aktywności outdoorowych aż 90%, co stanowi wartość porównywalną jedynie z tą notowaną zwykle dla reklamy telewizyjnej, ewentualnie dla reklamy video w Internecie.

Dodatkowo, mimo stosunkowo wysokiej intensywności kampanii OOH, nie wykryto malejącej efektywności dla tego medium, co pozostaje spójne z ogólnym obrazem wyłaniającym się z wcześniejszych modeli OMD. Po przekroczeniu minimalnego progu inwestycji, dalsze nakłady na outdoor przynosiły niemal proporcjonalne przyrosty sprzedaży.

Okazuje się więc, że dobrze użyty outdoor w kampanii wizerunkowej umożliwia maksymalizację zwrotu z inwestycji reklamowej w długim okresie, nawet grając główną (a nie wspierającą wobec TV) rolę w mediaplanie.

14_OMD.png

Autorką tekstu jest Joanna Bandera-Sikorska z domu mediowego OMD.

RAPORT IGRZ - podsumowanie 2015 roku

Dzięki uprzejmości Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej przedstawiamy raport dotyczący wielkości rynku OOH w Polsce w 2015 roku. Dane zostały przygotowane przez IGRZ oraz dom mediowy Starlink (Starcom Mediavest Group).

14_wnioski.png


Raport w wersji pdf jest do przeczytania tutaj.
AMS na Festiwalu Boss

AMS na Festiwalu Boss

7 kwietnia w ramach studenckiego festiwalu biznesu na Kampusie Głównym Uniwersytetu Warszawskiego nasz prezes wygłosił prelekcję: „Reklama – wróg czy przyjaciel przestrzeni publicznej.” Marek Kuzaka opowiadał o tym, jak zagrożenia i wyzwania przekuwać w sukcesy.

Festiwal BOSS to projekt, który za pomocą bezpłatnych wykładów, warsztatów i spotkań z ludźmi ze świata biznesu ma za zadanie zainspirować i zmotywować do działania młodych, ambitnych ludzi, oraz przekazać im praktyczną wiedzę, którą mogą wykorzystać w swoim życiu zawodowym i prywatnym.

Więcej: warszawa.festiwalboss.pl
AMS na II Europejskim Kongresie Samorządów

AMS na II Europejskim Kongresie Samorządów

Centrum Miasta to nie tylko jego wizytówka, to miejsce spotkań mieszkańców i inwestorów, obowiązkowy punkt w turystycznych przewodnikach. Na ile instrumenty polityki przestrzennej, ze swoim zakresem ustaleń, możliwością kształtowania systemu przestrzeni publicznej, wymagających szczegółowych opracowań oraz partycypacji społecznej w podejmowaniu decyzji, mogą godzić interesy różnych grup użytkowników, zapewniając wysoką jakość przestrzeni? Na ile procesy rewitalizacji centrów miast powinny uwzględniać potrzeby podmiotów komercyjnych, mieszkańców i użytkowników czasowych? Jakie narzędzia będą właściwe do kontroli i kształtowania ładu przestrzennego w różnych jego aspektach - w tym zakresie promocji prowadzonej działalności komercyjnej?

14_panel.jpg

Na te i inne pytania próbowali odpowiedzieć paneliści w dyskusji „Jak przywrócić miastu ład i harmonię?” podczas II Europejskiego Kongresu Samorządów w Krakowie:

Hans Christian Christiansen - Starszy Doradca w Agencji Ochrony Środowiska, Miasto Kopenhaga, Dania

Roman Ciepiela - Prezydent, Miasto Tarnów, Polska

Emilio D'Alessio - Prezes Honorowy, Coordinamento Agende 21 Locali Italiane, Włochy

Marek Kuzaka - Prezes Zarządu, AMS, Polska

Pierre Mansat - Specjalny Doradca Mera ds. Metropolii Grand Paris, Merostwo Paryża, Francja

Źródło: www.eks-krakow.pl
Fundacja z sukcesami!

Fundacja z sukcesami!

To już trzeci rok działalności Fundacji „Akademia Integracji. Praca. Edukacja. Sport”. Jesteśmy bardzo dumni z naszych osiągnięć oraz z zaufania jakie wzbudzamy u naszych partnerów i przyjaciół:

- Kolejny rok dostaliśmy wsparcie od naszego głównego partnera Auto Idea Mercedes-Benz - zamieniliśmy naszego Vito na dwa nowocześniejsze busy tej samej marki.

- Po raz kolejny podpisaliśmy umowę z Bankiem Zachodnim WBK, który jest naszym partnerem strategicznym przy wszystkich działaniach Fundacji. Dzięki BZ WBK realizujemy projekty z serii „Życie to nie gra” oraz możemy powiększyć nasze możliwości treningowo-pokazowe zakupując brakujący nam specjalistyczny sprzęt.

- Pozyskaliśmy nowego Partnera. Jest to duńska firma informatyczna KMD, z którą realizujemy program „Akademia Młodych KMD”. Jest to bardzo ciekawy program CSR skierowany do młodzieży licealnej. Osoby, które zgłosiły się do programu i przeszły okres weryfikacji będą miały szansę nauczyć się nowoczesnych metod projektowania aplikacji mobilnych oraz poznać najnowsze techniki informatyczne.

- Wreszcie realizujemy dwa ogromne projekty finansowane przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. Pierwszy z nich „Wygraj życie dzięki marzeniom” skierowany jest do placówek szkolno-wychowawczych na terenie całej Polski. Polega on na przeprowadzeniu 162 spotkań edukacyjnych dla ponad 13.000 osób. Dzieci dowiedzą się co to jest niepełnosprawność oraz co zrobić, żeby nie zostać osobą niepełnosprawną. Głównym atutem są prowadzący, którzy swoją postawą udowadniają, że niezależnie od okoliczności można żyć ciekawie i z pasją. U nas nie ma aktorów - wszyscy to sportowcy z krwi i kości. Drugi projekt „Trenuj z mistrzem” skierowany jest do dzieci i młodzieży niepełnosprawnej. W trakcie roku zorganizujemy osiem obozów dla 200 dzieci niepełnosprawnych. Dzieci będą miały możliwość trenować z paraolimpijczykami szermierkę na wózkach. To będzie okazja do znalezienia nowej pasji, a my mamy nadzieję, że być może odkryjemy jakieś talenty sportowe.

Kilka pomysłów mamy jeszcze w zanadrzu, ale o nich przy innej okazji :) Wszystkie szczegóły są podane na naszej stronie internetowej oraz na naszym profilu facebookowym.

Prezes Fundacji
„Akademia Integracji. Praca. Edukacja. Sport”
Arkadiusz Jabłoński
Wspomnijmy raz jeszcze...

Wspomnijmy raz jeszcze...

W 2015 roku obchodziliśmy 25-lecie naszej firmy. Zapraszamy do obejrzenia wspominkowych materiałów - zobaczcie zdjęcia, anegdotki, ciekawe fakty związane z AMS i z rynkiem reklamy. Kliknij tutaj.

Archiwum

Spis treści

Telekomy w akcji

Gadający przystanek Princessy

Płyty od Warner Music na naszych wiatach

Wiosenna kolekcja bielizny na przystankach

Świecąca żarówka RWE

Inteligentne backlighty AMS w akcji „Godzina dla Ziemi”

Nowa usługa od AMS

Nie mamy sobie równych :)

S jak SOCZEWKOWY druk

Prace z konkursu Galerii Plakatu AMS na wystawie w Łazienkach Królewskich

Dołącz do najlepszych!

Outdoor – medium niedoinwestowane. Wnioski z modeli ekonometrycznych OMD.

RAPORT IGRZ - podsumowanie 2015 roku

AMS na Festiwalu Boss

AMS na II Europejskim Kongresie Samorządów

Fundacja z sukcesami!

Wspomnijmy raz jeszcze...

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie
x