NOWOŚĆ W OFERCIE AMS - reklama na ekranach bankomatów

NOWOŚĆ W OFERCIE AMS - reklama na ekranach bankomatów

Reklama na ekranach bankomatów to nowość w portfolio firmy. Oferta AMS będzie obejmowała ponad 2,3 tys. bankomatów sieci Planet Cash.

AMS_oferta_bankomaty.jpg

Szeroki zasięg kampanii i niezakłócony kontakt z odbiorcą to atuty reklamy na ekranach bankomatów, które pozwolą sprostać wymaganiom naszych klientów. Reklamy będą emitowane w formie statycznej i wideo w trzech blokach: ekran powitalny, poautoryzacyjny i pożegnalny. Ponadto klienci mogą skorzystać z geotargetowania reklam i gwarancji wyłączności w bloku.

AMS_oferta_bankomaty2.jpg

Oferta reklamy na ekranach bankomatów AMS to ponad 2,3 tys. bankomatów Planet Cash, w których odbywa się ponad 7 mln transakcji miesięcznie. Bankomaty zlokalizowane są w 536 miejscowościach m.in. na dworcach kolejowych i lotniskach, stacjach metra, w galeriach oraz centrach i punktach handlowych, w tym w największych sieciach sklepów. Z darmowych wypłat w tej sieci bankomatów ma możliwość skorzystać 28 mln klientów.

Dynamic Backlight w wielkim formacie

Dynamic Backlight w wielkim formacie

AMS rozszerza ofertę Dynamic Backlight o nośniki o wymiarach 8x4 m. Pierwszym klientem, który skorzystał z tej nowości jest firma Samsung.

Dynamic Backlight w formacie 32 m2 posiada prawie dwukrotnie większą powierzchnię ekspozycyjną od podstawowej wersji 18 m2 i jeszcze bardziej przyciąga uwagę odbiorców. Za pomocą światła, czyli wbudowanych 51 tysięcy diod ożywia stateczną kreację reklamową, tworząc outdoorowy GIF w przestrzeni miejskiej. Dodatkowym atutem tego nośnika jest możliwość zmiany animacji w czasie trwania kampanii. To rozwiązanie jest kolejnym krokiem w kierunku systemowej digitalizacji OOH.

Pierwsze reklamy na większym formacie Dynamic Backlight można już zobaczyć w 5 lokalizacjach na terenie Warszawy. Jako pierwszy z nowości skorzystał Samsung, promując smartfony Galaxy S9 i S9+.

Vogue korzysta z elastycznej oferty City Transport

Vogue korzysta z elastycznej oferty City Transport

Sprawdź naszą ofertę reklamy w ruchu! Vogue już to zrobił :)

Oferta City Transport dostępna jest
W KAŻDYM FORMACIE
W KAŻDYM MIEŚCIE
I W KAŻDYM CZASIE (kampanię możesz zacząć w dowolnym czasie i może trwać tak długo jak zechcesz)

Z naszej elastycznej oferty skorzystał magazyn Vogue podbijając warszawskie ulice – koniecznie zobaczcie film z tej kampanii powyżej. 

21-vogue2.jpg

Kampania autobusowa to m.in. dotarcie do wszystkich użytkowników ruchu – kierowców, pasażerów, przechodniów i obecność w częściach miasta niedostępnych dla innych form reklamy.

Więcej informacji na temat oferty City Transport - TUTAJ.

Piwo Łomża wybiera Dynamic Backlight

Piwo Łomża wybiera Dynamic Backlight

Piwo Łomża wznawia komunikację outdoorową wybierając Dynamic Backlight. Zobaczcie naszą pierwszą realizację kampanii piwa bezalkoholowego, która zaczyna serię wakacyjnej promocji tego trunku. Kto powiedział, że prawdziwe piwo powinno mieć alkohol? - to pytanie od @piwolomza zadane na naszym nośniku Dynamic Backlight. My możemy tylko przyznać, że kampania prezentuje się doskonale!

21_piwo1.png
Neony na nośnikach AMS

Neony na nośnikach AMS

Nowe rozwiązanie w outdoorowej ofercie AMS – dzięki innowacyjnej technologii winylowe plakaty zostały wzbogacone ledowym podświetleniem – tworząc efekt neonów rodem z lat 60. Neony zostały użyte w nośnikach Frontlight 50 i na wiatach przystankowych z Premium Citylight! 

bright_netflix_fln50_rozrywka_2017_niestandard.jpg

W przypadku reklamy na nośniku Premium Citylight zastosowany został neon dwustronny, widziany z każdej strony wiaty.

bright_netflix_clp_rozrywka_2017_niestandard (1).jpg

Chcesz przeprowadzić niestandardową kampanię na nośnikach OOH? Zapraszamy do kontaktu z Anią Sobczyk, Product Managerem, mail: a.sobczyk@ams.com.pl
Przystanek Wyspiański - niezwykła kampania AMS

Przystanek Wyspiański - niezwykła kampania AMS

W 110. rocznicę śmierci Stanisława Wyspiańskiego w ośmiu największych miastach pojawiły się wyjątkowe przystanki. Można było na nich podziwiać reprodukcje dzieł Wyspiańskiego oraz „uruchomić zmysły".

przystanek_wyspiański_2.jpg

Wystrój wiat został zaaranżowany fragmentami dzieł Stanisława Wyspiańskiego. Każda z nich była wyposażona w WiFi, po uruchomieniu którego pojawiał się landing page „Przystanek Wyspiański" kierujący na stronę, z której można było pobrać materiały dedykowane wystawie. Dodatkowo dzięki wbudowanym w wiaty urządzeniom mp3, można było wysłuchać przewodnika po wystawie, a na przystankach w Krakowie i Poznaniu – poczuć kwiatowy zapach nawiązujący do motywów pojawiających się często w polichromiach i witrażach Wyspiańskiego. W ten sposób wystawa „Wyspiański" wyszła na ulicę i jednocześnie rozszerzyła swoje oddziaływanie poza sferę czysto wizualną.

DSC_7431_m (1).jpg

Udało nam się pokazać, że przystanek to doskonałe miejsce do łączenia reklamy i technologii w rozwiązania, które umożliwiają wywołanie zainteresowania, a w konsekwencji zaangażowania i interakcji odbiorców. Opinie internautów udowodniły, że piękne kampanie, ładnie wkomponowane w przestrzeń publiczną są dobrze odbierane i zauważane przez mieszkańców.

Akcja cieszyła się bardzo pozytywnym odbiorem ze strony mieszkańców jak i mediów. Została także wyróżniona w raporcie magazynu Media&Marketing Polska na temat rynku OOH w 2018 roku jako jedna z najciekawszych kampanii outdoorowych minionego roku. 

Obraz1.jpg

21-mmp.JPG

(źródło: Media&Marketing Polska)
Przełam standard - zobacz najnowsze realizacje

Przełam standard - zobacz najnowsze realizacje

Kampanie na nośnikach OOH pozwalają na zaangażowanie i zainteresowanie odbiorców. Możliwości jest dużo! Zobaczcie kilka z nich.

Ciekawe efekty druku soczewkowego
Druk soczewkowy to specjalna technika umożliwiająca oglądanie różnych obrazów na jednym plakacie w zależności od kąta patrzenia. Nasze ostatnie realizacje możecie zobaczyć w jednominutowym filmie poniżej.



Pachnąca reklama? Tak, to możliwe!
Zapachowe maty to świetne rozwiązanie dla wszystkich, którzy chcą poczuć moc reklamy! Przekaz na nośnikach Premium Citylight można wzmocnić i zwrócić na niego uwagę mieszkańców.

To rozwiązanie wykorzystało Factory na naszych przystankach. W powietrzu było czuć wiosenne zakupy, a kwiatowy zapach i świetna kreacja reklamowa przyciągała uwagę przechodniów.

factory_clp_sprzedaż_i_centra_handlowe_kwiecień_2018_niestandard.jpg

Lustereczko powiedz przecie...
Super-Pharm postawił w swojej kampanii na druk lustrzany. Każdy, kto zrobił sobie selfie na przystanku i napisał o swoim dobrym wspomnieniu dostał 50% bon zniżkowy na tusz do rzęs.

super_pharm_clp_sprzedaż_i_centra_handlowe_marzec_2018_niestandard_2d.jpg

Z możliwości druku lustrzanego skorzystała także firma Sii Polska, szukając w kampanii rekrutacyjnej naprawdę wyjątkowych osób.

sii_rekrutacja_clp_inne_kwiecień_2018_niestandard (1).jpg

Doładuj się na przystanku
W kwietniu br. na pl. Konstytucji i pl. Bankowym w Warszawie można było doładować swój telefon na wiacie przystankowej – wystarczyło mieć kabel USB i znaleźć plakat z Ż na 100%!

żywiec_clp_żywność_i_napoje_kwiecień_2018_niestandard_usb.jpg

Zasłuchaj się na przystanku
Muzyki można posłuchać także na przystanku. Z tego niestandardowego rozwiązania skorzystał Universal promując płytę Nialla Horana ...

niall_horan_clp_rozrywka_listopad_2017_niestandard_mp3.jpg

... a także Teatr Muzyczny w Poznaniu do promocji spektaklu Footloose.

footloose_teatr_muzyczny_clp_rozrywka_marzec_2018_niestandard_poznań.jpg

WiFi na przystanku
Następny przystanek – Przystanek Natura! Mieszkańcy Warszawy dzięki Drogeriom Natura mogli skorzystać z bezpłatnego WiFi na naszych wiatach i sprawdzić najnowsze kosmetyczne trendy.

drogerie_natura_wifi_clp_sprzedaż_i_centra_handlowe_listopad_2017_niestandard (1).jpg

Owocowy efekt
Kampania na billboardzie nie musimy być standardowa. Zobaczcie soczystą kampanię Tic Tac z wystającymi elementami.

applemix.jpg

Jeżeli chcecie zrealizować z nami niestandardową kampanię, zapraszamy do kontaktu z Anią Sobczyk, Product Managerem w AMS, mail: a.sobczyk@ams.com.pl.
AMS NA MEDAL!

AMS NA MEDAL!

Chcielibyśmy podzielić się z Wami naszymi ostatnimi sukcesami!

1.png

Hurrra! Otrzymaliśmy ZŁOTO w konkursie Innovation 2018 w kategorii MEDIA/FORMATY MEDIOWE i/lub REKLAMOWE za nośnik Dynamic Backlight - outdoorowy gif w przestrzeni miejskiej. W uzasadnieniu jury konkursu czytamy: „za to że reklama outdoorowa znowu jest w stanie przyciągać wzrok i być skutecznym narzędziem komunikacji".

amsstatuetka.jpg

2.png

Wcześniej zostaliśmy wyróżnieni w Rankingu Gazel Biznesu i znaleźliśmy się w gronie najdynamiczniej rozwijających się firm wg Pulsu Biznesu.

amsgazela.jpg


3.png

Także po raz piąty zostaliśmy wyróżnieni tytułem Perła Polskiej Gospodarki. Otrzymaliśmy Perłę Dużą klasyfikując się na 17. pozycji w Polsce. 

5perla.JPG
4.png

Natomiast w corocznym rankingu biur reklamy przygotowywanym przez instytut badawczy Kantar Millward Brown na zlecenie „Media & Marketing Polska" otrzymaliśmy tytuł Biura Reklamy Out-of-Home Roku!

W opisie nagrody czytamy:
„AMS jest niekwestionowanym liderem w badaniu biur reklamy już od ośmiu lat. Według klientów wyróżnia się przede wszystkim ofertą atrakcyjnych formatów i rozwiązań technologicznych. Firma działa bardzo dobrze nie tylko pod względem biznesowym, ale także stara się edukować swoich klientów." Dziękujemy!

20-8raz.JPG

Zielony Kraków. AMS ekologicznie

Zielony Kraków. AMS ekologicznie

AMS we współpracy z Krakowem postawił w mieście „zielone przystanki”. Głównym motywem są żywe rośliny tworzące naturalną ochronę antysmogową.

Zielone punkty na mapie Krakowa pojawiły się w czterech lokalizacjach:
  • 1. ławka czworoboczna wokół drzewa na przystanku autobusowym Teatr Ludowy
  • teatrludowy.jpg

  • 2. pergola z ławeczkami na przystanku tramwajowo-autobusowym Centrum Kongresowe ICE
  • zielone_przystanki_ck_ice_clp_meble_miejskie_kwiecień_2018_kraków.jpg

  • 3. moduły płotków wygradzających na przystanku tramwajowym Rondo Grzegórzeckie
  • plotki.jpg

  • 4. pergola z ławeczkami na przystanku autobusowym AGH/UR
  • aghur.jpg


Projekt realizowany jest w ramach trójstronnego porozumienia, które zostało zawarte pomiędzy: Zarządem Infrastruktury Komunalnej i Transportu, Zarządem Zieleni Miejskiej i firmą AMS.
Ekologiczne słupy solarne

Ekologiczne słupy solarne

Słupy solarne – słupy reklamowe zasilane energią słoneczną – tak to możliwe!
Minimalistyczne w formie i nowatorskie od strony technologicznej słupy solarne AMS pokazaliśmy na konferencjach Dobra Energia w Poznaniu i Lublinie.

slupy1.jpg

Słup reklamowy to jeden z najstarszych nośników reklamowych, z bardzo wysoką akceptacją społeczną. Jest obecny w ofercie AMS od dawna, ale właśnie stworzyliśmy jego najnowocześniejsze wcielenie  słup solarny  w pełni zasilany energią słoneczną. Nowy nośnik powstał na bazie kilkuletnich testów i doświadczeń i zyskał nowoczesną formę zarówno technologiczną, jak i architektoniczną.

sluppoznan.jpg

Słup solarny AMS to połączenie designu i funkcjonalności. Wyróżnia się prostotą formy i wygodą użytkowania  może stanąć w dowolnym miejscu. Do jego produkcji zastosowaliśmy najefektywniejsze technologie w zakresie budowy ogniwa fotowoltaicznego, sterownika, źródeł oświetlenia oraz akumulatorów. 

slupnoc.jpg

Meble miejskie w ciekawej aranżacji

Meble miejskie w ciekawej aranżacji

Czy jest lepsze miejsce na promocję Notesu artystycznego Agnieszki Osieckiej niż Saska Kępa? Oczywiście, że nie – szczególnie jeżeli użyje się do tego takich mebli miejskich. Wystawę, która była elementem promocji książki „Notes Artystyczny Agnieszki Osieckiej" można było oglądać na ul. Francuskiej w Warszawie.

DSC_9153_m (1).jpg

osiecka2.jpg


osiecka3.jpg
Polski dizajn w nowej odsłonie

Polski dizajn w nowej odsłonie

W kwietniu br. przystanek tramwajowy „Muzeum Narodowe” (kierunek Straszewskiego) w Krakowie zyskał nową odsłonę. Nietypowa aranżacja powstała by promować najnowszą wystawę Muzeum Narodowego w Krakowie - „Z drugiej strony rzeczy. Polski dizajn po roku 1989”. Przystanek ma zwrócić uwagę mieszkańców oraz turystów na wystawę i zachęcić do jej zwiedzenia. :)

2.jpg

Nowoczesne zadaszenie to model wiaty tzw. „konserwatorski”, który został specjalnie zaprojektowany dla Warszawy i jest stosowany w wybranych lokalizacjach na terenie stolicy.

81230_3.jpg

Pomysłodawcą i realizatorem projektu jest AMS przy współpracy Muzeum Narodowego w Krakowie i wsparciu Zarządu Infrastruktury Komunalnej i Transportu.
Książka „Warszawskie przystanki

Książka „Warszawskie przystanki"

Przystanki  cisi obserwatorzy miasta, życia codziennego, wojny, odbudowy, rozwoju  o nich opowiada najnowsza książka varsavianistów Włodzimierza Winka i Roberta Człapińskiego  „Warszawskie przystanki", powstała przy współpracy z AMS. Publikację wzbogacają piękne zdjęcia przedwojennej Warszawy, historie jej przebudowy i zmian na przestrzeni ubiegłego wieku.

amswar.JPG
Wszystkich chętnych do zapoznania się z publikacją prosimy o kontakt na marketing@ams.com.pl
AMS wprowadził przedziały GRP

AMS wprowadził przedziały GRP

AMS rozszerza standard oferowania kampanii - wprowadził przedziały GRP oparte o dane z badania Outdoor Track. W drugim kwartale 2018 r. klienci AMS otrzymali informacje o strukturze nośników biorących udział w kampanii według przedziałów GRP. To wynik zakończenia głównego etapu prac nad badaniami widowni reklamy zewnętrznej pod nazwą Outdoor Track.

AMS przeanalizował dane z badania Outdoor Track i na tej podstawie utworzył przedziały GRP, do których zostały przyporządkowane nośniki reklamowe firmy, zbadane przez IBO w 10 aglomeracjach. W pierwszym etapie wprowadzania badań na rynek klienci otrzymali informacje o strukturze kampanii według przedziałów GRP.

– Chcieliśmy jak najszybciej podzielić się z klientami wiedzą pozyskaną z badań Outdoor Track. Ten rok traktujemy jako czas rozmów i konsultacji, aby jak najlepiej dostosować przyszłą ofertę do potrzeb rynku. O pełnym wpływie danych z badania na ofertę AMS – także pod względem cenowym – będzie można mówić w perspektywie 2019 r. – mówi Waldemar Kruk, pełnomocnik zarządu AMS S.A. ds. badań.

Główny etap prac projektu Outdoor Track prowadzonego przez Instytut Badań Outdooru IBO Sp. z o.o. zakończył się, a udziałowcy spółki stali się właścicielami danych opisujących ich nośniki.
AMS Pracodawca/Employer DIMAQ

AMS Pracodawca/Employer DIMAQ

AMS uzyskał status Pracodawca/Employer DIMAQ przyznawany przez IAB Polska i tym samym firma potwierdziła swoje kompetencje w zakresie digital marketingu. 

IAB istnieje na polskim rynku interaktywnym, technologicznym i reklamowym od 2000 roku. Od 2007 roku działa jako Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Wśród około 230 członków Związku znajdują się m.in. największe portale internetowe, sieci reklamowe, domy mediowe, agencje interaktywne i reklamodawcy.


Raport „Digital Out-of-Home. Stan obecny i kierunki rozwoju

Raport „Digital Out-of-Home. Stan obecny i kierunki rozwoju"

Na zlecenie AMS infuture hatalska foresight institute stoworzył raport, który opisuje polski rynek cyfrowej reklamy zewnętrznej na tle krajów zachodnich. Można w nim znaleźć informacje o obecnej sytuacji, kierunkach rozwoju i przyszłości branży reklamy OOH, w tym opis uwarunkowań prawnych poszczególnych rynków, przykłady nośników i najciekawszych realizacji kampanii outdoorowych. Opisane zostały rynki w Londynie, Paryżu, Berlinie i São Paulo. Raport odpowiada m.in. na pytania: jakie formaty DOOH występują w tych miastach, jakie treści reklamowe są na nich wyświetlane, czy są one zależne od pory dnia, jak reagują na DOOH przechodnie, w jakich miejscach ustawiono ekrany, czy można do nich podejść oraz czy są interaktywne i jak lokalizacja wpływa na format nośników.

Najważniejsze informacje z raportu i inspirujące realizacje z innych krajów można zobaczyć na dedykowanej raportowi stronie http://dooh.ams.com.pl/.
raportdooh124.JPG
AMS współorganizatorem 26. Międzynarodowego Biennale Plakatu

AMS współorganizatorem 26. Międzynarodowego Biennale Plakatu

Między 9 czerwca a 15 września br. w Warszawie odbędzie się 26. Międzynarodowe Biennale Plakatu, którego AMS jest współorganizatorem razem z Akademią Sztuk Pięknych w Warszawie, Muzeum Plakatu w Wilanowie i Stowarzyszeniem Twórców Grafiki Użytkowej.

biennale.jpg

W ramach imprezy odbędą się dwa konkursy, główny - do którego zaproszono 100 artystów ze świata i niepodległościowy skierowany do studentów szkół artystycznych na świecie i wszystkich chętnych do wzięcia w nim udziału. Konkurs związany jest z obchodami 100 rocznicy odzyskania niepodległości przez Polskę i inne kraje naszego regionu.

Ponadto w czasie trwania Biennale będą odbywały się seminaria i warsztaty projektowe. Więcej informacji o wydarzeniu TUTAJ.
Zapraszamy na Europejski Kongres Gospodarczy

Zapraszamy na Europejski Kongres Gospodarczy

W dniach 14-16 maja br. odbędzie się Europejski Kongres Gospodarczy w Katowicach, podczas którego 15 maja o godz. 13.30 będzie można wysłuchać głosu naszej branży reklamy zewnętrznej. W panelu „Informacja w przestrzeni publicznej" wezmą udział m.in.:

Marek Kuzaka - prezes AMS
Krzysztof Wilgus - prezes Business Consulting
Marcin Ochmański - prezes Warexpo
Marcin Maszewski - wiceprezes Jet Line
Lech Kaczoń - prezes IGRZ

Podczas debaty zostaną poruszone zostaną następujące tematy:

- Trzy lata funkcjonowania ustawy krajobrazowej – przegląd doświadczeń. Interpretacje, wdrożenia, dobre praktyki.
- Funkcja komunikacyjna przestrzeni publicznej. Reklama zewnętrzna jako komponent „środowiska wizualnego”.
- Jak pogodzić biznes z ładem przestrzennym i potrzebami społecznymi? - Doświadczenia miast europejskich, inspiracje ze świata. Nowe (przyjazne, użyteczne?) technologie komunikacyjne w przestrzeni publicznej.

Więcej informacji na temat panelu i prelegentów - TUTAJ.
Zapraszamy!
AMS w raporcie Forum Odpowiedzialnego Biznesu

AMS w raporcie Forum Odpowiedzialnego Biznesu

Projekty AMS: Galeria Plakatu AMS, Przystanek Wyspiański i Przystanek Literatura – zostały docenione i znalazły się wśród dobrych praktyk biznesu z zakresu społecznej odpowiedzialności i zrównoważonego rozwoju w corocznym raporcie Forum Odpowiedzialnego Biznesu

FOB po raz 16. opublikowało Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki” wskazując dobre działania z zakresu CSR na polskim rynku.

Publikację znajdziecie w wersji online na stronie FOB - http://odpowiedzialnybiznes.pl/publikacje/raport-2017/
Nasi eksperci na konferencjach

Nasi eksperci na konferencjach

Ostatni kwartał był bardzo owocny dla naszych prelegentów.

Marek Kuzaka dla młodzieży
Marek Kuzaka, prezes zarządu AMS, wziął udział w Poligonie Przedsiębiorczości w LO im. Witkacego w Warszawie - wygłosił prelekcję o przyszłości reklamy OOH oraz poprowadził warsztaty kreatywne o najciekawszych realizacjach OOH na świecie. Poligon Przedsiębiorczości to projekt dla młodzieży, który umożliwia poznanie inspirujących ludzi i zagadnień z zakresu ekonomii, biznesu, przedsiębiorczości i jest skierowany do licealistów z całej Polski.
 
21-ooh.JPG
(zdjęcie: Koalicja Prezesi-wolontariusze)

Marek Kuzaka wystąpił również na Festiwalu BOSS, gdzie poruszył kwestię CSR w przestrzeni miejskiej prowadząc panel „Spacer z CSR". Festiwal BOSS jest wydarzeniem biznesowo-edukacyjnym, organizowanym przez największą studencką organizację promującą przedsiębiorczość w Polsce – Fundację Studenckie Forum Business Centre Club. Podczas Festiwalu odbywają się konferencje, debaty, panele dyskusyjne, spotkania inspirujące, szkolenia i warsztaty. W wydarzeniu bierze udział ponad 20 000 młodych ludzi oraz ponad 250 prelegentów, którzy spotykają się w 19 miastach Polski na ponad 35 uczelniach wyższych.

21-bossfestiwal.JPG

Marek Kuzaka o smart city
W dniach 13-14 marca br. odbyła się VII edycja Smart City Forum  forum wymiany opinii i doświadczeń dotyczących rozwoju inteligentnych miast w Polsce. Prezes Zarządu AMS – Marek Kuzaka wziął udział w panelu dotyczącym m.in. innowacji dla mieszkańców i marketingu miejskiego. 

scf.jpg
(zdjęcie: MMC Polska)

Waldemar Kruk o demokratyzacji danych
W dniach 20-21 marca br. odbyła się VI konferencja Polish Analytics Summit - największe spotkanie przedstawicieli analityki biznesowej w Polsce. Waldemar Kruk, Business Solution Advisor w AMS, wystąpił na niej jako prelegent prowadząc panel „Narzędzia self-service i demokratyzacja danych".

waldekkruk.JPG
(zdjęcie: Trio Conferences)

Archiwum

Spis treści

NOWOŚĆ W OFERCIE AMS - reklama na ekranach bankomatów

Dynamic Backlight w wielkim formacie

Vogue korzysta z elastycznej oferty City Transport

Piwo Łomża wybiera Dynamic Backlight

Neony na nośnikach AMS

Przystanek Wyspiański - niezwykła kampania AMS

Przełam standard - zobacz najnowsze realizacje

AMS NA MEDAL!

Zielony Kraków. AMS ekologicznie

Ekologiczne słupy solarne

Meble miejskie w ciekawej aranżacji

Polski dizajn w nowej odsłonie

Książka „Warszawskie przystanki"

AMS wprowadził przedziały GRP

AMS Pracodawca/Employer DIMAQ

Raport „Digital Out-of-Home. Stan obecny i kierunki rozwoju"

AMS współorganizatorem 26. Międzynarodowego Biennale Plakatu

Zapraszamy na Europejski Kongres Gospodarczy

AMS w raporcie Forum Odpowiedzialnego Biznesu

Nasi eksperci na konferencjach

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie
x