Robimy dobrze QR kody czy QR kodom?

Robimy dobrze QR kody czy QR kodom?

„Przykładów na złe wykorzystanie QR kodów było bez liku. Wygląda na to, że w końcu rynek się przełamał i zaczął robić to dobrze. No.. przynajmniej mam taką nadzieję patrząc na ostatnią akcję promocyjną serwisu Publio.pl z wykorzystaniem Kju-arów. Check this out! ” – tak pisze o naszej kampanii Katarzyna Dworzyńska (entuzjastka mobile i nowych technologii ). Pełny tekst do przeczytania tutaj: http://dworzynska.com/publio-pl-robi-dobrze-qr-kod-y-lub-om/

Dla przypomnienia – kampania odbyła się w sierpniu i promowała najnowszy e-book amerykańskiej autorki bestsellerów Jodi Picoult pt. „To, co zostało”. AMS i Publio wraz z Wydawnictwem Prószyński Media przygotowały także specjalną akcję – skanując QR kod umieszczony wyłącznie na plakacie w wiacie przystankowej można było otrzymać za darmo poprzednią książkę poczytnej autorki.
Jeden nośnik wiele możliwości

Jeden nośnik wiele możliwości

Poznajcie naszą najnowszą ofertę w Poznaniu - nośnik przewijany łączący zalety przyciągających uwagę cityscrolli i citylightów, znajdujących się najbliżej przechodniów. Jeżeli chcecie wiedzieć więcej, zapraszamy do kontaktu z naszym działem sprzedaży http://ams.com.pl/kontakt.html
Sztuka na billboardach AMS

Sztuka na billboardach AMS

Dzięki uprzejmości organizatorów Festiwalu Art Moves i artystów prezentujemy 10. najlepszych prac, które wygrały w tegorocznym Konkursie Sztuki na Bilbordach (temat: Wspólnota czy jednostka? Wsparcie czy kontrola?). Możecie je obejrzeć na naszych nośnikach na Pl. Rapackiego i ul. Chopina w Toruniu. Pięć prac będzie można zobaczyć do 20 września, a kolejne pięć po zmianie ekspozycji do 7 października b.r. Zapraszamy.

Więcej na artmovesfestival.org/.

Thomas_Rousset.jpg
Thomas Rousset / Francja

Leah_Rosenberg.jpg
Leah Rosenberg / USA

Juah_Kwon.jpg

Ju-ah Kwon / USA

Alain_Schibli.jpg
Alain Schibli / Szwajcaria

Xiaoliang_Lin.jpg
Xiaoliang Lin / Chiny

Pawel_Caban.jpg
Paweł Caban / Polska

Dik_Him_Fung.jpg
Dik Him Fung / Chiny

Majid_Soleymani.jpg
Majid Soleymani / Iran

Sasha_Priymak.jpg
Sasha Priymak / Ukraina

Lex_Drewinski.jpg
Lex Drewinski / Niemcy / Polska
W doborowym towarzystwieW doborowym towarzystwie

W doborowym towarzystwie

W dniach 25-26 czerwca 2013 r. odbył się IV Kongres Innowacyjnej Gospodarki. Marcin Grabowski - Pełnomocnik Zarządu ds. Badań w AMS wystąpił w panelu eksperckim „Nowe media i nowe technologie. Teoria i praktyka”. Marcina mogliśmy także wysłuchać podczas konferencji Purple Day 17 września w Fabryce Trzciny w W-wie.

PurpleDay.jpg

Wszystkich zainteresowanych tą tematyką zapraszamy do kontaktu z Marcinem - mailowego (mail: m.grabowski@ams.com.pl) lub osobistego podczas XIV Kongresu Badaczy Rynku i Opinii - wystąpienie Marcina oraz Marka Biskupa, Client Service Directora w Millward Brown odbędzie się 18 października 2013, podczas sesji VII, w godz. 10.30 – 11.00.
Przystanek jak kort tenisowy, a na ławce

Przystanek jak kort tenisowy, a na ławce

Jerzy Janowicz :)

Atlas1.JPG

Jerzy Janowicz ma swój prywatny przystanek tramwajowy! W ten niestandardowy sposób firma Atlas (sponsor tenisisty) uczciła utalentowanego sportowca. Wiatę AMS-u wraz z aranżacją można oglądać do końca września przy skrzyżowaniu ulic Kilińskiego i Franciszkańskiej w Łodzi. A już teraz możecie zobaczyć fotorelację z oficjalnego otwarcia przystanku, w którym uczestniczył "Jerzyk".

Atlas2.JPG
Atlas3.jpg
Atlas4.JPG
Atlas5.JPG
Atlas6.JPG
Atlas7.JPG
Atlas8.JPG
Atlas9.JPG
Atlas10.JPG
Wielkie nic?

Wielkie nic?

nic1.JPG
nic2.JPG
nic3.jpg

Nie, to WIELKIE NIĆ. Pod takim hasłem na naszych nośnikach był prowadzony projekt na Malta Festiwal w Poznaniu. Na płótnie rozpiętym na specjalnej ramie powstały wyszywane obrazy-billboardy. Do ich haftu zostały zużyte kilometry wełny. – To apoteoza domowych prac ręcznych, która zyskuje wymiar społeczny w przestrzeni publicznej – mówią pomysłodawcy akcji.

Jeżeli chcesz zrealizować z nami podobny albo jeszcze ciekawszy projekt, zapraszamy do kontaktu z Anią Sobczyk, Product Managerem w AMS, mail: a.sobczyk@ams.com.pl.
Ekologicznie i niestandardowo

Ekologicznie i niestandardowo

Zobaczcie, jak w zaskakujący sposób młodzi projektanci ze School of Form wykorzystali nasze banery reklamowe. Uszyli z nich poduchy, siedziska, kosze do segregacji śmieci, donice, a nawet zadaszenia, które zawisły na konstrukcjach nad hamakami, dając cień użytkownikom.

Malta1.jpg
Malta2.jpg
Malta3.JPG
Malta4.JPG
Malta5.JPG
Malta6.JPG
Malta7.JPG

Wszystkie te elementy stały się częścią zaprojektowanej specjalnie dla Malta Festival Poznań przestrzeni publicznej na poznańskim Placu Wolności. Autorzy projektu (studenci School of Form wraz z Atelier Starzak Strebicki) starali się stworzyć miejsce, które służyć będzie uczestnikom festiwalu teatralnego, a także mieszkańcom miasta, spędzającym tegoroczne lato w centrum.

Jeżeli chcesz zrealizować z nami podobny projekt, zapraszamy do kontaktu z Anią Sobczyk, Product Managerem w AMS, mail: a.sobczyk@ams.com.pl.

Winna przestępstw na włosach?

Winna przestępstw na włosach?

W kampanii szamponów Garnier Fructis Goodbye Damage w naszych wiatach przystankowych został zastosowany druk soczewkowy. W zależności od kąta patrzenia na plakat pojawia się albo - kobieta z potarganymi włosami i z hasłem: „Winna przestępstw na włosach?", albo ta sama kobieta z wygładzonymi i naprawionymi włosami po użyciu szamponów Garniera z hasłem: „Cofnij rok zniszczeń w 1 tydzień!"

Wykorzystanie innych technik druku na plakatach można zobaczyć na naszym kanale na YouTube (Playlista: Przełam standard - niestandardy AMS).
Bądźcie tam razem z nami

Bądźcie tam razem z nami

Już 14 października w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej w Warszawie odbędzie się uroczysta ceremonia wręczenia nagród Effie Awards. O nagrodę ubiegają się 52 nominowane w konkursie kampanie.

EFFIE Awards to jeden z największych konkursów marketingowych na świecie, a statuetka EFFIE należy do najbardziej prestiżowych nagród naszej branży. 

Bądźcie tam razem z nami i zobaczcie kto wynalazł formułę absolutnej skuteczności. Szczegóły na www.effie.pl

Smart media  w smart citySmart media  w smart city

Smart media
w smart city

Czerwone korale

Czerwone korale

Tak promują się Małopolska oraz Małopolski System Informacji Turystycznej (MSIT). Uwagę zwracają olbrzymie sznury korali zawieszone na billboardach.

Jeżeli chcesz przeprowadzić niestandardową kampanię na nośnikach OOH, zapraszamy do kontaktu z Anią Sobczyk, Product Managerem w AMS, mail: a.sobczyk@ams.com.pl.
Zobacz co nas inspirujeZobacz co nas inspiruje

Zobacz co nas inspiruje

Czy wiecie, że Pinterest to najszybciej zyskujący na popularności w Polsce serwis społecznościowy? W czerwcu zanotował 1,26 mln użytkowników, czyli ponad trzy razy więcej niż w kwietniu! My też tu jesteśmy.

Zapraszamy na nasz profil na Pinterest. Prezentujemy tu zdjęcia i filmy z ciekawych kampanii ze świata, z naszych niestandardów, ale nie tylko. Zobaczcie co nas inspiruje: pinterest.com/amssa/

pinterest.JPG

UWAGA! KONKURS!

Jesteś kreatywny? Uważasz, że outdoor jest cool? Planujesz niestandardowe rozwiązania w OOH? Mamy dla Ciebie AMS Inspiration Chart. Pierwsze 10 osób, które napiszą do nas pod adresem: outdoorjestcool@gmail.com otrzymają od nas bloki. Specjalnie przygotowane kartki pomogą Wam rysować własne niestandardowe projekty na citylightach.

okladka.JPG
Chwalimy się!

Chwalimy się!

AMS laureatem konkursu Lodołamacze 2013!

11 września 2013 r. kapituła regionu mazowieckiego wyłoniła laureatów konkursu Lodołamacze 2013. Znalazł się wśród nich AMS za szczególną wrażliwość społeczną i promowanie aktywności osób niepełnosprawnych w różnych dziedzinach życia. Zdaniem kapituły działalność AMS na polu rehabilitacji zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych stanowi wzór godny naśladowania.

Dziękujemy :)

Archiwum

Spis treści

Robimy dobrze QR kody czy QR kodom?

Jeden nośnik wiele możliwości

Sztuka na billboardach AMS

W doborowym towarzystwie

Przystanek jak kort tenisowy, a na ławce

Wielkie nic?

Ekologicznie i niestandardowo

Winna przestępstw na włosach?

Bądźcie tam razem z nami

Smart media
w smart city

Czerwone korale

Zobacz co nas inspiruje

UWAGA! KONKURS!

Chwalimy się!

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie
x