Sprawdź i oceń layout outdoorowy

Sprawdź i oceń layout outdoorowy

AMS Plakat Test to nowe narzędzie umożliwiające ocenę layoutu plakatu outdoorowego. Pomożemy Ci sprawdzić czytelność plakatu w ruchu ulicznym, a test widoczności layoutu wygenerujesz do pliku pdf.

Sprawdź i oceń swój layout outdoorowy tutaj: amsplakattest.pl 
Maksimum smaku bez cukru

Maksimum smaku bez cukru

Zobaczcie plakaty z drukiem elektroluminescencyjnym promujące nową Pepsi Max bez cukru. Pepsi ma teraz nowy, mniej słodki smak, stworzony we współpracy z polskimi konsumentami, specjalnie dla Polaków :)

04_Pepsi0.jpg

04_Pepsi1.jpg

Wykorzystanie innych technik druku na plakatach można zobaczyć na naszym kanale na YouTube (Playlista: Przełam standard - niestandardy AMS).
Czy wiesz jak nazywa się efekt zastosowany na plakacie?

Czy wiesz jak nazywa się efekt zastosowany na plakacie?

To druk elektroluminescencyjny. Jest to specjalna technika druku polegająca na uzyskaniu efektu migającego neonu - na plakacie pojawiają się kolejno podświetlane elementy plakatu.
PIERWSZA INTERAKTYWNA GABLOTA PRZYSTANKOWA

PIERWSZA INTERAKTYWNA GABLOTA PRZYSTANKOWA

Interaktywna gablota to nowy produkt w ofercie AMS. Dzięki specjalnej aplikacji umieszczonej w nośniku citylight w wiacie przystankowej możliwe jest łączenie świata offline i online. Pierwsza interaktywna gablota stanęła w marcu we Wrocławiu. Za oprogramowanie nośnika odpowiada firma Aduma.

Gablota po raz pierwszy została wykorzystywana w kampanii Getin Banku. W wiacie, oprócz informacji o produkcie Getin Banku, znajdują się dedykowany moduł i ekran, dzięki którym możliwe jest prowadzenie interaktywnej zabawy. Chętni mogą ściągnąć utwór muzyczny zespołu C2C, a następnie zatańczyć w wiacie - ich taniec będzie nagrywany za pośrednictwem kamery umieszczonej w gablocie. Zgłoszenie odbywa się za pomocą wirtualnej klawiatury umieszczonej na ekranie dotykowym gabloty. Najlepsze wykonania zostaną wykorzystane w teledysku Getin Banku. To pierwsza tego typu akcja w Polsce.

Film z tej kampanii pobił rekord odsłon na naszym kanale na YouTube! Jeśli jeszcze nie widzieliście - zróbcie to teraz:)

Jeżeli chcesz zrealizować z nami niestandardową kampanię z wykorzystaniem interaktywnej gabloty, zapraszamy do kontaktu z Anią Sobczyk, Product Managerem w AMS, mail: a.sobczyk@ams.com.pl.
Billboardy jako tablice do koszykówki

Billboardy jako tablice do koszykówki

W kilkunastu miastach Polski billboardy AMS zamieniły się w tablice do koszykówki, do których zostały zamontowane gigantyczne kosze do gry. W tak niestandardowy sposób Intermarché - Sponsor Tytularny Pucharu Polski - reklamował turniej Finału Pucharu Polski w koszykówce.

Jeżeli chcecie zrealizować z nami podobny albo jeszcze ciekawszy projekt, zapraszamy do kontaktu z Anią Sobczyk, Product Managerem w AMS, mail: a.sobczyk@ams.com.pl.
Ekspansja gęstości

Ekspansja gęstości

Znajdź co najmniej 3 różnice między dwoma layoutami na jednym plakacie :). Taki efekt możliwy jest do uzyskania dzięki zastosowaniu specjalnego druku z efektem animacji. W kampanii szamponu, odżywki i aktywatora gęstości włosów ELSEVE FIBRALOGY L’OREAL PARIS w naszych wiatach przystankowych został zastosowany właśnie taki druk. Zobaczcie jak w zależności od kąta patrzenia na plakat pojawiają się i znikają elementy na plakacie.

04_Loreal1.jpg


04_Loreal2.jpg

Wykorzystanie innych technik druku na plakatach można zobaczyć na naszym kanale na YouTube (Playlista: Przełam standard - niestandardy AMS).
ams.com.pl

ams.com.pl

Zapraszamy na naszą nową stronę www.ams.com.pl

Dostaniecie się z niej na:
amsmetrics.pl - aplikację do planowania kampanii OOH
amsplakattest.pl - narzędzie umożliwiające ocenę layoutu outdoorowego
amsdlamiast.pl - stronę programu Bramy Kraju z infromacjami o konkursach i o meblowaniu miast
cityinfotv.pl - serwis dedykowany naszemu cyfrowemu kanałowi CityINFOtv
akademiaintegracji.pl - stronę Fundacji "Akademia Integracji"
galeriaplakatu.ams.com.pl - galerię prac z ostatniej edycji konkursu Galerii Plakatu AMS
newsletter.ams.com.pl - nasz firmowy newsletter TelegrAMS wraz z archiwalnymi wydaniami
Bezpieczny rower

Bezpieczny rower

Ruszyła akcja Komendy Miejskiej Policji w Poznaniu „Poznański Rower – Bezpieczny Rower”, dzięki której Poznaniacy mogą za darmo oznakować i zarejestrować swój jednoślad. Fajny pomysł, popieramy i czekamy na inne miasta. Więcej informacji o kampanii znajdziecie tutaj i tutaj.

Nasze plakaty z 8. edycji konkursu Galerii Plakatu AMS promujące rower jako środek komunikacji w miastach towarzyszyły konferencji rozpoczynającej akcję. A oto krótka fotorelacja:

04_rowerr.jpg

04_rower1.jpg

04_rower2.jpg

04_rower3.jpg

04_rower4.jpg

04_rower5.jpg

04_rower6.jpg

04_rower7.jpg

Dziękujemy Komendzie Miejskiej Policji w Poznaniu za udostępnienie zdjęć. Ich autorką jest pani Małgorzata Trzybińska.
Big Data w reklamieBig Data w reklamie

Big Data w reklamie

04_bigdata.jpg

Cały artykuł tutaj
Auto Idea Mercedes Benz partnerem naszej Fundacji

Auto Idea Mercedes Benz partnerem naszej Fundacji

W marcu odbyła się uroczystość przekazania naszej Fundacji "Akademia Integracji" samochodu Mercedes Vito. Samochód ufundował dealer marki Mercedes Benz - Auto Idea Sp. z o.o. w Łomiankach, który został oficjalnym partnerem Fundacji.

Podczas uroczystego wręczania kluczyków obecny był także pan Christoph Stemmer - Sales & Marketing Director Commercial Vehicles Department w Mercedes Benz. To wyjątkowa chwila, gdyż - jak podkreślił w przemówieniu p. Stemmer - to rzadka okazja, żeby Mercedes przekazywał swój samochód i to w dodatku z pełnym pakietem usług.

A oto kilka zdjęć z tego wydarzenia.

04_Fundacja1.JPG


04_Fundacja2.JPG


04_Fundacja3.jpg


04_Fundacja4.jpg


04_Fundacja5.JPG


04_Fundacja6.jpg
Autor zdjęć: Piotr Dymus
Złapać smartphona w przestrzeni miejskiej

Złapać smartphona w przestrzeni miejskiej

W jaki sposób budować kontent i usługi, które mogą wpływać na konwersję Mobile z OOH?
Czy smartphone to już kolejny punkt sprzedaży czy wciąż bramka do sieci?

Między innymi na te pytania odpowie Marcin Grabowski (Media Strategy Advisor w AMS) podczas konferencji ptbrio, która odbędzie się 11 kwietnia b.r. o godzinie 11:00 w Centrum Nauki Kopernik.

Więcej tutaj
Jajo Agory 2014

Jajo Agory 2014

Nie samym outdoorem człowiek żyje - czasem trzeba się zrelaksować i pokazać na innych polach.  Nasz kolega Krzysztof Ławicki zajął drugie miejsce na VII zawodach dla narciarzy i snowboardzistów Jajo Agory 2014! Okazuje się, że w sportach zimowych też jesteśmy całkiem nieźli :) To świetny wynik biorąc pod uwagę, że pierwsze miejsce zajął redaktor portalu nanarty.sport.pl - Franek Przeradzki.

Sprawozdanie z imprezy znajdziecie tutaj.
A jak AMSA jak AMS

A jak AMS

Przypominamy, że jesteśmy na Pinterest tutaj. Właśnie dodaliśmy nowy board "A jak AMS" :) Zapraszamy do pinowania.

Archiwum

Spis treści

Sprawdź i oceń layout outdoorowy

Maksimum smaku bez cukru

Czy wiesz jak nazywa się efekt zastosowany na plakacie?

PIERWSZA INTERAKTYWNA GABLOTA PRZYSTANKOWA

Billboardy jako tablice do koszykówki

Ekspansja gęstości

ams.com.pl

Bezpieczny rower

Big Data w reklamie

Auto Idea Mercedes Benz partnerem naszej Fundacji

Złapać smartphona w przestrzeni miejskiej

Jajo Agory 2014

A jak AMS

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie
x