Ekspercka jesień z AMS :)

Ekspercka jesień z AMS :)

Jesień obfituje w ciekawe wydarzenia medialne, w których mamy zaszczyt uczestniczyć.

W Sopocie w dniach 1-3 października 2014 roku odbyło się IV Europejskie Forum Nowych Idei. EFNI to międzynarodowy kongres środowisk biznesowych z udziałem wybitnych przedstawicieli świata polityki, kultury, nauki i mediów. W panelu pod tytułem „NIEUFNY OBYWATEL – KRYTYCZNY KONSUMENT?” wziął udział Marcin Grabowski, Dyrektor Działu Strategii i Analiz Sprzedażowych w AMS. Eksperci panelu poszukiwali odpowiedzi m.in. na pytanie - jaki będzie pokryzysowy konsument. Więcej: efni.pl

07_EFNI.jpg
Źródło: EFNI

Natomiast na Purple Day, zorganizowanym przez Mindshare Polska, Marcin Grabowski dyskutował w panelu o przyszłości koncernów mediowych. W towarzyszącym konferencji FunParku Technologicznym na wszystkich gości czekała niespodzianka – na przystanku AMS znajdował się plakat zachęcający do wejścia na stronę gateams.com, przez którą można było pobrać za darmo najnowszy numer Wysokich Obcasów Extra oraz Logo.

07_stoisko.jpg

A już dzisiaj zapraszamy na XV Kongres Badaczy Rynku i Opinii. Zobaczcie jak nasi eksperci zachęcają do wysłuchania swoich wystąpień:

07_PTBRiO_2.jpg
"Po co nam raport? Zmiana modelu współpracy między agencją badawczą a zleceniodawcą." (Sesja VII, piątek 17 października 2014 r., godz. 10.30) Więcej tutaj.

07_PTBRiO_1.jpg
"Czy niereprezentatywność danych musi boleć? Czy nadchodzi czas na zmiany w paradygmacie planowania komunikacji mobile?" (Sesja XI, piątek 17 października 2014 r., godz. 12.30) Więcej tutaj.

Archiwum

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie
x