Zintegrowane działania OOH dla MasterPass

Zintegrowane działania OOH dla MasterPass

Najnowsza kampania MasterCard, promująca nowy system płatności MasterPass, wykorzystuje synergię kanałów OOH: klasycznego - w postaci kampanii na citylightach i cyfrowego - kampanii w kanale informacji pasażerskiej CityINFOtv. Aby podkreślić zalety tego systemu, w wybranych wiatach przystankowych został udostępniony darmowy internet.

08_MasterPass2.jpg

08_MasterPass3.jpg

MasterCard to drugi po Coca-coli reklamodawca, który wykorzystał w swojej kampanii darmowe WiFi w wiatach przystankowych AMS.

Za kampanię komunikacyjną i mediową odpowiadają spółki z grupy Dentsu Aegis Network: agencja Isobar Poland, dom mediowy Carat oraz agencja Posterscope Poland.

Archiwum

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie
x