Przełam standard

Przełam standard

Jak w niestandardowy sposób można zaaranżować przestrzeń przystanku komunikacji miejskiej do celów reklamowych? Jak niekonwencjonalnie użyć nośników reklamy zewnętrznej? Wszystko zależy od pomysłu, kreacji. Tak naprawdę ograniczeniem jest tylko i wyłącznie nasza wyobraźnia. Przykłady kampanii AMS można mnożyć: prawdziwa trawa pod stopami pasażerów, prawdziwe spodnie w gablocie wiaty przystankowej, pachnące plakaty, czy trójwymiarowe elementy reklam.

Trendem jest coraz częstsze używanie przez reklamodawców innowacji technologicznych wykorzystujących architekturę i przestrzeń miejską do celów promocyjnych: 3d mapping, kody QR, interakcję z reklamą poprzez sterowanie kinect, NFC (near-field communication). Próby użycia nowych technologii widać już na każdym kroku. Przykładem mogą być zakupy przez telefon wprost z ulicy. Aby zrobić zakupy, wystarczyło pobrać specjalną darmową aplikację mobilną, zeskanować kod produktu z nośnika AMS, z umieszczonymi na nim wirtualnymi półkami oraz skompletować zamówienie. Ale na razie to wszystko dzieje się na małą (lokalną) skalę. Próby użycia nowych technologii typu NFC mogą w przyszłości zaowocować personalizacją treści reklam.

Inne niestandardowe realizacje można obejrzeć tutaj.

Jeżeli chcesz przeprowadzić niestandardową kampanię na nośnikach OOH zapraszamy do kontaktu z Anią Sobczyk, Product Managerem w AMS, mail: a.sobczyk@ams.com.pl.

Archiwum

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie
x