"BRANDS WITH PURPOSE czyli marki, które mogą więcej" to hasło 5. Cannes Lions Creative PR Meeting. Uczestnicy spotkań mieli okazję obejrzeć 18 filmów - prac wybranych spośród najlepszych nagrodzonych w Cannes kampanii marketingowych oraz posłuchać wypowiedzi panelistów i wziąć udział w dyskusji. Wśród zaproszonych dyskutantów pojawił się m.in. Marcin Grabowski - Dyrektor Działu Strategii i Analiz Sprzedażowych w AMS.

Głównym wnioskiem z dyskusji prowadzonych w Warszawie, Poznaniu oraz Sopocie jest to, że marki zmieniają narrację, starają się zbliżyć do konsumentów, dostarczają im powodu do dyskusji i refleksji w komunikacji, która nie tylko bawi, ale również uczy, tak jak kampania Pantene #shinebeautiful. Bo, jak stwierdził na festiwalu Cannes Lions Mark Pritchard, światowy szef marketingu P&G „chyba nie sądzicie, że myślimy, że nasze konsumentki chcą rozmawiać o szamponie…?”

Organizatorem spotkań było Q&A Communications, na czele z Przemysławem Wojakiem. Współorganizatorem - Stowarzyszenie Agencji Reklamowych, a AMS wspierał spotkania medialnie oraz merytorycznie.

Archiwum

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie
x