Robimy dobrze QR kody czy QR kodom?

Robimy dobrze QR kody czy QR kodom?

„Przykładów na złe wykorzystanie QR kodów było bez liku. Wygląda na to, że w końcu rynek się przełamał i zaczął robić to dobrze. No.. przynajmniej mam taką nadzieję patrząc na ostatnią akcję promocyjną serwisu Publio.pl z wykorzystaniem Kju-arów. Check this out! ” – tak pisze o naszej kampanii Katarzyna Dworzyńska (entuzjastka mobile i nowych technologii ). Pełny tekst do przeczytania tutaj: http://dworzynska.com/publio-pl-robi-dobrze-qr-kod-y-lub-om/

Dla przypomnienia – kampania odbyła się w sierpniu i promowała najnowszy e-book amerykańskiej autorki bestsellerów Jodi Picoult pt. „To, co zostało”. AMS i Publio wraz z Wydawnictwem Prószyński Media przygotowały także specjalną akcję – skanując QR kod umieszczony wyłącznie na plakacie w wiacie przystankowej można było otrzymać za darmo poprzednią książkę poczytnej autorki.

Archiwum

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie
x