Reklama zewnętrzna  z 6,5% wzrostem  w trzecim kwartale

Reklama zewnętrzna
z 6,5% wzrostem
w trzecim kwartale

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej przedstawiła dane dotyczące wielkości sprzedaży branży OOH w Polsce w trzecim kwartale 2015 roku. Raport powstał po raz pierwszy we współpracy IGRZ z domem mediowym Starlink (Starcom Mediavest Group). Obie organizacje wnoszą do tego przedsięwzięcia ponad dziesięcioletnie doświadczenia w zakresie zbierania i prognozowania danych o rynku OOH.

Według raportu szacunkowa dynamika wydatków na reklamę zewnętrzną wyniosła w trzecim kwartale 2015 roku 6,5%, a narastająco po trzech kwartałach blisko 2%.

Więcej: http://www.igrz.com.pl/

Archiwum

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie
x