Analityka premium w AMS

Analityka premium w AMS

AMS jako jedyna firma mediowa wdrożyła narzędzie SAS Visual Analytics. To rozwiązanie, które umożliwia integrowanie danych z wielu różnych źródeł – także zewnętrznych, jak np. serwis i aplikacja jakdojade.pl – oraz zapewnia ich kompleksową analizę.

Jednocześnie dzięki wprowadzeniu tak zaawansowanych narzędzi mogliśmy zaoferować klientom analitykę premium opartą o rozwiązania big data. W ten sposób powstała m.in. nowa usługa wspierająca planowanie kampanii citylightowych - AMS Smart View.

Zapraszamy do obejrzenia filmu, w którym Waldemar Kruk, Business Solutions Advisor w AMS, opowiada o SAS Visual Analytics w AMS.

Archiwum

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie
x