... i Lorde na przystanku

... i Lorde na przystanku

16 czerwca br. premierę miała nowa płyta Lorde. Z tej okazji Universal Music Polska przeprowadził konkurs na naszych przystankach. Wystarczyło odnaleźć 4 wiaty przystankowe w Warszawie z plakatami Lorde i zrobić im zdjęcia oraz zamieść krótką recenzję jednej z piosenek z albumu "Melodrama". Zwycięzca otrzymał półroczny abonament w Spotify!

Można było połączyć przyjemne z pożytecznym i posłuchać fragmentów najnowszej płyty artystki na przystankach. Warto, bo ten krążek uważany jest za jedną z najlepszych płyt roku!

Jeżeli chcecie zrealizować z nami niestandardową kampanię, zapraszamy do kontaktu z Anią Sobczyk, Product Managerem w AMS, mail: a.sobczyk@ams.com.pl.

Archiwum

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie
x