AMS City Tracker – nowe narzędzie – wizualizacja oferty autobusowej

AMS City Tracker – nowe narzędzie – wizualizacja oferty autobusowej

Reklama tranzytowa to reklama wykorzystująca środki transportu, a w szczególności pojazdy komunikacji miejskiej. W ostatnich latach przeżywa dynamiczny rozwój, który niezaprzeczalnie zawdzięcza swym walorom.

Komunikaty na autobusach i tramwajach docierają w miejsca niedostępne dla innych form reklamy – to na przykład zabytkowe, historyczne części miast. Są atrakcyjne dla reklamodawców, ale podaż nośników reklamowych jest w ich obrębie istotnie ograniczona. W każdym mieście znajdziemy ważne z punktu widzenia przebywającej tam widowni ulice czy wręcz całe kwartały, w których jedyną możliwą formą reklamy jest ekspozycja na środkach komunikacji publicznej. Naturalna tendencja do ograniczania formatów OOH w centrach miast dodatkowo powoduje, że zainteresowanie tą formą reklamy wzrasta.

Przemieszczanie się reklamy pozwala zachować na długo efekt świeżości – konsument widzi ją za każdym razem w innym miejscu i w innych okolicznościach. Ten walor doceniają zwłaszcza marki, które potrzebują długotrwałej kampanii, w której wysoka trwałość materiału reklamowego oraz brak stałego miejsca w przestrzeni miejskiej świetnie się sprawdzają.

Jednak największa zaleta reklamy na autobusach – bycie w ciągłym ruchu – okazał się również jej największą trudnością. Klientom przyzwyczajonym do form stacjonarnych brak możliwości zobaczenia „gdzie będzie moja reklama”, sprawiał trudność. Bo jak pokazać reklamę w ruchu zanim się ją wykupi?

Rozwiązanie przyniósł AMS City Tracker – zaawansowane narzędzie umożliwiające prezentację na mapie zasięgu terytorialnego oferowanej w AMS kampanii autobusowej. Przesyłany mailem link przenosi klienta do wizualizacji proponowanej dla niego kampanii. Na mapie może obejrzeć trasy reklamy, listę zajezdni, czy linie autobusowe. Może zdecydować o liczbie nośników biorących udział w kampanii, a następnie sprawdzić, jak zmieniły się jej wskaźniki, m.in. dzienna liczba przejechanych kilometrów czy share of voice kampanii. Na koniec jednym kliknięciem zatwierdza kształt kampanii, który w trybie online przesyłany jest do AMS.

AMS City Tracker to odpowiedź na zmieniający się rynek i wyjście naprzeciw potrzebom klientów. To ułatwiona i przyspieszona komunikacja w zakresie planowania kampanii autobusowych – dostępna od zaraz i online.

Dorota Cetnarska, Marketing & Research Advisor w AMS

Poznaj AMS City Tracker. Aby założyć konto, skontaktuj się ze swoim handlowcem.

Archiwum

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie
x