Niech żyje dom! Tak reklamuje się IKEA

Niech żyje dom! Tak reklamuje się IKEA

Niech żyje dom to najnowsza kampania reklamowa IKEA. Jak widać na reklamie outdoorowej, dom rzeczywiście ożywa - a to wszystko dzięki możliwościom Dynamic Backlight!

Dynamic Backlight umożliwia zdynamizowanie przekazu reklamowego z użyciem statycznego plakatu winylowego na nośnikach typu backlight 6x3 m.
Używając standardowego layoutu klient uzyskuje dodatkowe efekty tworzące "outdoorowy gif".

Jeżeli chcecie zrealizować z nami niestandardową kampanię, zapraszamy do kontaktu z Anią Sobczyk, Product Managerem w AMS, mail: a.sobczyk@ams.com.pl.

Archiwum

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie
x