Dynamic Backlight w natarciu

Dynamic Backlight w natarciu

Dynamic Backlight to prawdziwy król jesiennych wieczorów. Dynamiczny, zwracający uwagę i świetnie wyglądający. Poniżej kampanie firm, które tej jesieni postawiły własnie na niego.

Opel Insignia

Nowy Opel Insignia i jego rewolucyjne matrycowe reflektory LED IntelliLux świetnie prezentują się na nośnikach reklamowych Dynamic Backlight - rozświetlając mrok jesiennych wieczorów.



Mazda

Jak najlepiej wykorzystać możliwości Dynamic Backlight? Wie o tym dobrze Mazda. Kampania Mazdy CX-5 naprawdę robi wrażenie. Sekwencja obrazów przyciąga uwagę, szczególnie po zmierzchu tworząc efekt ruchu nieosiągalny dotąd na statycznym plakacie.



IKEA

„Niech żyje dom” to najnowsza kampania reklamowa IKEA. Jak widać na reklamie outdoorowej, dom rzeczywiście ożywa - a to wszystko dzięki możliwościom Dynamic Backlight!



Dynamic Backlight polega na dynamicznej prezentacji obrazu na nośnikach typu backlight 6x3m, dającej efekt „gifowej animacji”. Więcej o tym rozwiązaniu przeczytacie TUTAJ

Podobne realizacje z użyciem Dynamic Dynamic Backlight:

W sprawie oferty Dynamic Backlight skontaktuj się z naszym działem sprzedaży.

Archiwum

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie
x