AMS w raporcie SAS

AMS w raporcie SAS

AMS jako jedyna firma z sektora media została opisana w najnowszym reporcie firmy SAS - jako wzór udanego zastosowania narzędzi SAS w biznesie.

SAS® Visual Analytics został wdrożony w AMS w 2016 roku, jako odpowiedź na zapotrzebowanie na narzędzie umożliwiające kompleksowe przeanalizowanie i skuteczne wykorzystanie danych pochodzących z różnych źródeł, w celu identyfikowania potrzeb i zachowań klientów oraz ich optymalizacji. 



Wiedza pozyskana poprzez możliwość analizy zewnętrznych źródeł danych - dotyczących budżetów i kampanii realizowanych przez klientów, czy też działań konkurencji, umożliwiła szybsze i bardziej precyzyjne rozpoznanie zachowań i potrzeb klientów i tym samym pozwoliła na większą innowacyjność i lepsze dopasowanie oferty produktowej AMS do potrzeb rynku.

Zapraszamy do zapoznania się z pełną wersją raportu TUTAJ.

Archiwum

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie
x