Przystanek AMS jak witryna sklepu

Przystanek AMS jak witryna sklepu

W kampanii „adidas Women Must Haves” Ewa Chodakowska udowadnia, że do odnoszenia sportowych sukcesów wystarczą sukcesy wystarczą - determinacja i sportowy strój. Jednym z elementów projektu były specjalnie przygotowane wiaty przystankowe, w których gabloty przypominały witryny sklepu adidas.

To kolejna tego typu realizacja dla firmy adidas. Poprzednia reklamowała Buty ZX Flux.

Jeżeli chcecie zrealizować z nami niestandardową kampanię, zapraszamy do kontaktu z Anią Sobczyk, Product Managerem w AMS, mail: a.sobczyk@ams.com.pl.

Archiwum

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie
x