Różne oblicza druku

Różne oblicza druku

Odpowiedni druk potrafi całkowicie zmienić kreację reklamową. Warto postawić na element zaskoczenia i wykorzystać jego możliwości. Poniżej kampanie reklamowe ostatnich miesięcy, które postawiły na ciekawe efekty wizualne.

Druk soczewkowy w promocji wystawy "Utrata równowagi"

Sztuka i reklama potrafią poruszyć! I dosłownie i w przenośni. Zobaczcie jak Centrum Sztuki Współczesnej wykorzystało druk soczewkowy w swojej kampanii. 

19-utratarownowagi.gif

Druk soczewkowy w kampanii FTI

Efekt druku soczewkowego na tym plakacie szybko nas przeniesie z Warszawy do Nowego Jorku lub Szanghaju!



Druk lustrzany dla Małopolskiego Festiwalu Smaku

Jeżeli chcemy zaangażować odbiorców, warto postawić na druk lustrzany. W kampanii reklamowej Małopolskiego Festiwalu Smaku, oczekujący na autobus mogli przymierzyć czapkę kucharską.

19-kregismaku.jpg

Jeżeli chcecie zrealizować z nami niestandardową kampanię, zapraszamy do kontaktu z Anią Sobczyk, Product Managerem w AMS, mail: a.sobczyk@ams.com.pl.


Archiwum

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie
x