Dynamic Backlight w wielkim formacie

Dynamic Backlight w wielkim formacie

AMS rozszerza ofertę Dynamic Backlight o nośniki o wymiarach 8x4 m. Pierwszym klientem, który skorzystał z tej nowości jest firma Samsung.

Dynamic Backlight w formacie 32 m2 posiada prawie dwukrotnie większą powierzchnię ekspozycyjną od podstawowej wersji 18 m2 i jeszcze bardziej przyciąga uwagę odbiorców. Za pomocą światła, czyli wbudowanych 51 tysięcy diod ożywia stateczną kreację reklamową, tworząc outdoorowy GIF w przestrzeni miejskiej. Dodatkowym atutem tego nośnika jest możliwość zmiany animacji w czasie trwania kampanii. To rozwiązanie jest kolejnym krokiem w kierunku systemowej digitalizacji OOH.

Pierwsze reklamy na większym formacie Dynamic Backlight można już zobaczyć w 5 lokalizacjach na terenie Warszawy. Jako pierwszy z nowości skorzystał Samsung, promując smartfony Galaxy S9 i S9+.

Dotychczasowe realizacje na Dynamic Backlight można obejrzeć na YouTubie - TUTAJ.

Archiwum

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie
x