Przystanek Wyspiański - niezwykła kampania AMS

Przystanek Wyspiański - niezwykła kampania AMS

W 110. rocznicę śmierci Stanisława Wyspiańskiego w ośmiu największych miastach pojawiły się wyjątkowe przystanki. Można było na nich podziwiać reprodukcje dzieł Wyspiańskiego oraz „uruchomić zmysły".

przystanek_wyspiański_2.jpg

Wystrój wiat został zaaranżowany fragmentami dzieł Stanisława Wyspiańskiego. Każda z nich była wyposażona w WiFi, po uruchomieniu którego pojawiał się landing page „Przystanek Wyspiański" kierujący na stronę, z której można było pobrać materiały dedykowane wystawie. Dodatkowo dzięki wbudowanym w wiaty urządzeniom mp3, można było wysłuchać przewodnika po wystawie, a na przystankach w Krakowie i Poznaniu – poczuć kwiatowy zapach nawiązujący do motywów pojawiających się często w polichromiach i witrażach Wyspiańskiego. W ten sposób wystawa „Wyspiański" wyszła na ulicę i jednocześnie rozszerzyła swoje oddziaływanie poza sferę czysto wizualną.

DSC_7431_m (1).jpg

Udało nam się pokazać, że przystanek to doskonałe miejsce do łączenia reklamy i technologii w rozwiązania, które umożliwiają wywołanie zainteresowania, a w konsekwencji zaangażowania i interakcji odbiorców. Opinie internautów udowodniły, że piękne kampanie, ładnie wkomponowane w przestrzeń publiczną są dobrze odbierane i zauważane przez mieszkańców.

Akcja cieszyła się bardzo pozytywnym odbiorem ze strony mieszkańców jak i mediów. Została także wyróżniona w raporcie magazynu Media&Marketing Polska na temat rynku OOH w 2018 roku jako jedna z najciekawszych kampanii outdoorowych minionego roku. 

Obraz1.jpg

21-mmp.JPG

(źródło: Media&Marketing Polska)

Archiwum

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie
x