Raport „Digital Out-of-Home. Stan obecny i kierunki rozwoju

Raport „Digital Out-of-Home. Stan obecny i kierunki rozwoju"

Na zlecenie AMS infuture hatalska foresight institute stoworzył raport, który opisuje polski rynek cyfrowej reklamy zewnętrznej na tle krajów zachodnich. Można w nim znaleźć informacje o obecnej sytuacji, kierunkach rozwoju i przyszłości branży reklamy OOH, w tym opis uwarunkowań prawnych poszczególnych rynków, przykłady nośników i najciekawszych realizacji kampanii outdoorowych. Opisane zostały rynki w Londynie, Paryżu, Berlinie i São Paulo. Raport odpowiada m.in. na pytania: jakie formaty DOOH występują w tych miastach, jakie treści reklamowe są na nich wyświetlane, czy są one zależne od pory dnia, jak reagują na DOOH przechodnie, w jakich miejscach ustawiono ekrany, czy można do nich podejść oraz czy są interaktywne i jak lokalizacja wpływa na format nośników.

Najważniejsze informacje z raportu i inspirujące realizacje z innych krajów można zobaczyć na dedykowanej raportowi stronie http://dooh.ams.com.pl/.
raportdooh124.JPG

Znajdziecie też tam do pobrania jego pełną wersję.

Archiwum

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie
x