AMS wprowadził przedziały GRP

AMS wprowadził przedziały GRP

AMS rozszerza standard oferowania kampanii - wprowadził przedziały GRP oparte o dane z badania Outdoor Track. W drugim kwartale 2018 r. klienci AMS otrzymali informacje o strukturze nośników biorących udział w kampanii według przedziałów GRP. To wynik zakończenia głównego etapu prac nad badaniami widowni reklamy zewnętrznej pod nazwą Outdoor Track.

AMS przeanalizował dane z badania Outdoor Track i na tej podstawie utworzył przedziały GRP, do których zostały przyporządkowane nośniki reklamowe firmy, zbadane przez IBO w 10 aglomeracjach. W pierwszym etapie wprowadzania badań na rynek klienci otrzymali informacje o strukturze kampanii według przedziałów GRP.

– Chcieliśmy jak najszybciej podzielić się z klientami wiedzą pozyskaną z badań Outdoor Track. Ten rok traktujemy jako czas rozmów i konsultacji, aby jak najlepiej dostosować przyszłą ofertę do potrzeb rynku. O pełnym wpływie danych z badania na ofertę AMS – także pod względem cenowym – będzie można mówić w perspektywie 2019 r. – mówi Waldemar Kruk, pełnomocnik zarządu AMS S.A. ds. badań.

Główny etap prac projektu Outdoor Track prowadzonego przez Instytut Badań Outdooru IBO Sp. z o.o. zakończył się, a udziałowcy spółki stali się właścicielami danych opisujących ich nośniki.

Archiwum

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie
x