Przełam standard - zobacz najnowsze realizacje

Przełam standard - zobacz najnowsze realizacje

Kampanie na nośnikach OOH pozwalają na zaangażowanie i zainteresowanie odbiorców. Możliwości jest dużo! Zobaczcie kilka z nich.

Ciekawe efekty druku soczewkowego
Druk soczewkowy to specjalna technika umożliwiająca oglądanie różnych obrazów na jednym plakacie w zależności od kąta patrzenia. Nasze ostatnie realizacje możecie zobaczyć w jednominutowym filmie poniżej.



Pachnąca reklama? Tak, to możliwe!
Zapachowe maty to świetne rozwiązanie dla wszystkich, którzy chcą poczuć moc reklamy! Przekaz na nośnikach Premium Citylight można wzmocnić i zwrócić na niego uwagę mieszkańców.

To rozwiązanie wykorzystało Factory na naszych przystankach. W powietrzu było czuć wiosenne zakupy, a kwiatowy zapach i świetna kreacja reklamowa przyciągała uwagę przechodniów.

factory_clp_sprzedaż_i_centra_handlowe_kwiecień_2018_niestandard.jpg

Lustereczko powiedz przecie...
Super-Pharm postawił w swojej kampanii na druk lustrzany. Każdy, kto zrobił sobie selfie na przystanku i napisał o swoim dobrym wspomnieniu dostał 50% bon zniżkowy na tusz do rzęs.

super_pharm_clp_sprzedaż_i_centra_handlowe_marzec_2018_niestandard_2d.jpg

Z możliwości druku lustrzanego skorzystała także firma Sii Polska, szukając w kampanii rekrutacyjnej naprawdę wyjątkowych osób.

sii_rekrutacja_clp_inne_kwiecień_2018_niestandard (1).jpg

Doładuj się na przystanku
W kwietniu br. na pl. Konstytucji i pl. Bankowym w Warszawie można było doładować swój telefon na wiacie przystankowej – wystarczyło mieć kabel USB i znaleźć plakat z Ż na 100%!

żywiec_clp_żywność_i_napoje_kwiecień_2018_niestandard_usb.jpg

Zasłuchaj się na przystanku
Muzyki można posłuchać także na przystanku. Z tego niestandardowego rozwiązania skorzystał Universal promując płytę Nialla Horana ...

niall_horan_clp_rozrywka_listopad_2017_niestandard_mp3.jpg

... a także Teatr Muzyczny w Poznaniu do promocji spektaklu Footloose.

footloose_teatr_muzyczny_clp_rozrywka_marzec_2018_niestandard_poznań.jpg

WiFi na przystanku
Następny przystanek – Przystanek Natura! Mieszkańcy Warszawy dzięki Drogeriom Natura mogli skorzystać z bezpłatnego WiFi na naszych wiatach i sprawdzić najnowsze kosmetyczne trendy.

drogerie_natura_wifi_clp_sprzedaż_i_centra_handlowe_listopad_2017_niestandard (1).jpg

Owocowy efekt
Kampania na billboardzie nie musimy być standardowa. Zobaczcie soczystą kampanię Tic Tac z wystającymi elementami.

applemix.jpg

Jeżeli chcecie zrealizować z nami niestandardową kampanię, zapraszamy do kontaktu z Anią Sobczyk, Product Managerem w AMS, mail: a.sobczyk@ams.com.pl.

Archiwum

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie
x