PIERWSZA INTERAKTYWNA GABLOTA PRZYSTANKOWA

PIERWSZA INTERAKTYWNA GABLOTA PRZYSTANKOWA

Interaktywna gablota to nowy produkt w ofercie AMS. Dzięki specjalnej aplikacji umieszczonej w nośniku citylight w wiacie przystankowej możliwe jest łączenie świata offline i online. Pierwsza interaktywna gablota stanęła w marcu we Wrocławiu. Za oprogramowanie nośnika odpowiada firma Aduma.

Gablota po raz pierwszy została wykorzystywana w kampanii Getin Banku. W wiacie, oprócz informacji o produkcie Getin Banku, znajdują się dedykowany moduł i ekran, dzięki którym możliwe jest prowadzenie interaktywnej zabawy. Chętni mogą ściągnąć utwór muzyczny zespołu C2C, a następnie zatańczyć w wiacie - ich taniec będzie nagrywany za pośrednictwem kamery umieszczonej w gablocie. Zgłoszenie odbywa się za pomocą wirtualnej klawiatury umieszczonej na ekranie dotykowym gabloty. Najlepsze wykonania zostaną wykorzystane w teledysku Getin Banku. To pierwsza tego typu akcja w Polsce.

Film z tej kampanii pobił rekord odsłon na naszym kanale na YouTube! Jeśli jeszcze nie widzieliście - zróbcie to teraz:)

Jeżeli chcesz zrealizować z nami niestandardową kampanię z wykorzystaniem interaktywnej gabloty, zapraszamy do kontaktu z Anią Sobczyk, Product Managerem w AMS, mail: a.sobczyk@ams.com.pl.

Archiwum

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie
x