Ekspansja gęstości

Ekspansja gęstości

Znajdź co najmniej 3 różnice między dwoma layoutami na jednym plakacie :). Taki efekt możliwy jest do uzyskania dzięki zastosowaniu specjalnego druku z efektem animacji. W kampanii szamponu, odżywki i aktywatora gęstości włosów ELSEVE FIBRALOGY L’OREAL PARIS w naszych wiatach przystankowych został zastosowany właśnie taki druk. Zobaczcie jak w zależności od kąta patrzenia na plakat pojawiają się i znikają elementy na plakacie.

04_Loreal1.jpg


04_Loreal2.jpg

Wykorzystanie innych technik druku na plakatach można zobaczyć na naszym kanale na YouTube (Playlista: Przełam standard - niestandardy AMS).

Archiwum

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie
x